لیپوماتیک ران اصفهان

لیپوماتیک ران اصفهان

لیپوماتیک ران اصفهان

یکی از مشکلات بسیاری از خانم ها داشتن پاهای چاق با چربی های تجمعی زیاد است ، که علت بزرگی پا در برخی از افراد به دلیل تغییرات هورمونی می باشد و بعضی افراد هم بطور ژنتیکی چربی های ذخیره ای زیادی را در ناحیه پا به صورت نا هموار و سلولیت ( پوست پرتقالی) دارند. در روش لیپوماتیک ران اصفهان نباید انتظار تغییر دائمی داشته باشیم زیرا که امکان برگشت در آن وجود دارد چرا که بخش قابل توجهی از آب میان بافتی خارج میشود و در نتیجه چربی ها متراکم سازی نیز میشوند که با جذب مجدد آب میان بافتی افزایش حجم موضع را نیز شاهد خواهیم بود.  این نکته را نباید فراموش کرد که یکسان شدن حجم ران ها در روش جراحی لیپوماتیک خیلی کم است و احتمال اینکه اختلاف سایز بین دو پا مشاهده کنید بسیار زیاد است حتی اگر بهترین جراح لاغری اصفهان را انتخاب کنید .

با پیشرفت علم و با کمک روش ها و دستگاه های غیرتهاجمی لاغری این امکان فراهم شده که فرد بدون عوارض جانبی و بدون درد و بدون خونریزی و بدون عمل جراحی به تناسب اندام مورد نظر خود ( حتی بصورت موضعی ) برسد و بافتی را که حتی دچار سلولیت شدید شده درمان نماید .

لیپوماتیک ران به چهار قسمت انجام میشود :

۱. قسمت خارجی ران پا

۲. قسمت داخلی ران پا

۳. قسمت قدامی (جلو)ران پا

۴. قسمت خلفی (پشت)ران پا

عوارض لیپوماتیک ران

بعد از جراحی لیپوماتیک ران در اصفهان فرد ممکن است دچار عوارضی شود از جمله این عوارض:

۱. خطر آسیب های عروقی و امبولی وجود دارد .

۲.احساس درد بعد از عمل جراحی که بعضا مدت ها ادامه دارد.

۳.امکان عفونت بعد از لیپوماتیک ران اصفهان وجود دارد، ایجاد عفونت در فرد به علت استریلیزه نبودن اتاق عمل و برخی اوقات به دلیل تجهیزات نامناسب و آلوده است. ( به خصوص در عمل های سرپایی داخل مطب ها)

۴. افرادی که شرایط بیماری خاصی دارند و دارو هایی مانند آسپرین مصرف میکنند امکان کبودی و خونریزی را زیادتر میکند و این در طول جراحی لیپوماتیک ران اصفهان دردسر ساز میشود.

۵.احتمال بروز حساسیت و آلرژی نسبت به دارو های بیهوشی

۶. التهاب و کبودی ناشی از حرکات لوله دستگاه

مهم ترین عوارض لیپوماتیک ران از دید پزشکان

ضرباتی که از دستگاه به بافت چربی وارد میشود در صورتی که تنظیم نشده باشد امکان آسیب به عروق خونی و اعصاب محیطی را ایجاد میکند .

یکی دیگر از عوارض لیپوماتیک ران اصفهان که بسیار شایع است این بوده که تقارن دلخواه بین دوپا مشاهده نمی شود.

لیپوماتیک ران اصفهان

دوران نقاهت پیکرتراشی ران

۱.از اصلی ترین اقداماتی که باید انجام شود داشتن رژیم غذایی اصولی و سالم است که به روند بهبودی فرد کمک حائز اهمیتی میکند( راه فرار از رژیم نیست )

۲. مورد بعدی که باید توجه کرد این است که تا مدتی بعد از عمل لیپوماتیک ران اصفهان باید استراحت کرد و از انجام حرکات سنگین و فعالیت سخت اجتناب کرد  و تحرک زیادی نباید داشته باشید.

۳. تا سه ماه بعد از جراحی لیپوماتیک ران اصفهان لازم است تا از گن مخصوص استفاده کرد که تحمل آن به صورت مداوم واقعا سخت است.

هرینه لیپوماتیک ران اصفهان

هزینه لیپوماتیک ران اصفهان بستگی به میزان چربی تجمع یافته در آن ناحیه، دستمزد متخصص، هزینه های بهترین کلینیک و…  دارد که از ۲۰ میلیون تومان به بالا… با توجه به سلیقه و مهارت پزشک دکتر لاغری اصفهان دریافت میگردد.

نقطه مقابل جراحی لیپوماتیک ران

به جای جراحی لیپوماتیک ران می توان از روش های غیر تهاجمی یعنی لاغری با دستگاه اصفهان استفاده کرد که با کمک دستگاه های تخصصی لاغری صورت می گرفت :

  • نتایج فوری و چشمگیری دارند.
  • عدم نیاز به هیچگونه استراحت بعد از انجام روش و داشتن نتایج پایدار
  • درمان سریع و قابل مشاهده در هفته های اول
  • ایمن بودن ، موثر بودن و عدم نیاز به جراحی
  • کاهش چربی های زیر پوستی
  • درمان ناهمواری ها و سلولیت ها که تقریبا با اکثر روش ها درمان نمیشوند با این روش های غیر تهاجمی درمان خواهند شد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *