رفع غبغب در اصفهان

رفع و درمان غبغب

داشتن پری زیرگلو که معمولاً به آن غبغب گفته می شود، معمولاً با اضافه وزن همراه است، اما حتی افرادی که لاغر هستند نیز ممکن است این نگرانی زیبایی را داشته باشند. عوامل مختلفی وجود دارد که می تواند منجر به ظاهر غبغب شود که برخی از آنها قابل برطرف کردن هستند و برخی دیگر نه.

حفظ وزن سالم از طریق ورزش و رژیم غذایی می تواند به شما کمک کند از ایجاد غبغب جلوگیری کنید، اما این تنها یک عامل موثر است. بسیاری از مردم ممکن است متوجه آن نباشند، اما وضعیت نامناسب نیز می‌تواند منجر به غبغب شود. از پایین نگاه کردن به تلفن تا نشستن، گذراندن بیشتر وقت با سر خم شده در این حالت می تواند باعث ضعیف شدن عضلات چانه و گردن شود. با گذشت زمان همچنین می تواند باعث شل شدن پوست شود. در حالی که افراد معمولاً روی وزن و وضعیت بدن خود کنترل دارند، عوامل دیگری که خارج از کنترل فرد هستند می‌توانند در ایجاد غبغب نقش داشته باشند. این شامل ژنتیک افراد نیز می شود، زیرا داشتن سابقه خانوادگی ،کشسانی ضعیف پوست یا ذخیره چربی اضافی زیر چانه اغلب می تواند ارثی باشد. علاوه بر این، روند پیری احتمال ایجاد غبغب را افزایش می دهد. پوست می تواند شروع به افتادگی کند و چربی می تواند تجمع شود یا تغییر کند تا ناحیه ی زیر چانه ی پرتری ایجاد شود. رژیمینوبهترین کلینیک لاغری اصفهان با ارائه ی بهترین خدمات زیبایی توانسته با جدیدترین متدهای روز دنیا جوابگوی نیاز مشتریان خود شود.

خلاص شدن از شر غبغب به طور طبیعی با استفاده از ورزش و رژیم غذایی دشوار است. صورت لاغرتر و خط فک مشخص تر می تواند برای عزت نفس شما معجزه کند و حتی برای داشتن چهره ای زیباتر نیازی به جراحی ندارید. درمان‌هایی مانند هایفو، کرایولیپولیز و فرکانس رادیویی روش‌های غیرتهاجمی برای از بین بردن غبغب هستند.

بهترین روش درمان غبغب

روش های متعددی برای رفع و درمان چاقی زیرگلو یا همان غبغب وجود دارد از جمله انجام تمرینات خاص ورزشی اما همانطور که میدانیم این روش کمی زمان بر است و نتیجه ی آن ممکن است آن چیزی که انتظار می رود نباشد. روش های جراحی و غیر جراحی دیگری برای این منظور وجود دارد که اثر آن نسبت به روش تمرینات ورزشی بیشتر می باشد اما همانطور که میدانیم اکثر افراد تمایلی به روش های جراحی ندارند و بیشتر به دنبال روش های غیر جراحی می باشند، یکی از بهترین روش های غیر تهاجمی و غیر جراحی  درمان بارادیو فرکانسی می باشد. این روش با اثر بخشی بالا و بدون نیاز به دوره ی نقاهت بیشتر مورد استقبال قرار گرفته است. مرکز لاغری اصفهان با دارا بودن این فناوری نیاز بسیاری از افراد را برطرف ساخته است و نتیجه ی دلخواه را به بیماران خود عرضه داشته است.

رفع غبغب در اصفهان

چگونگی رفع غبغب با رادیو فرکانس

در بازار داغ محصولات لاغری این روزها شاهدانواع تبلیغات هستیم که یکی از آن محصولات کرم لاغری غبغب می باشد که هزینه های بالا و اثر بخشی کم در طولانی مدت دارند گاهی هم این محصولات فاقد اثر بخشی هستند.هنگامی که کرم‌های گران قیمتی که وعده سفت شدن و لاغرشدن را می‌دهند، کار نمی‌کنند، ممکن است زمان آن رسیده باشد که درمان با فرکانس رادیویی را در نظر بگیرید. این یک درمان طولانی مدت عالی برای افرادی است که به دنبال حذف غبغب خود هستند. فرکانس رادیویی برای غبغب یکی از محبوب ترین درمان های غیر تهاجمی و غیر جراحی کاهش چربی زیر چانه است که توسط بهترین مرکز لاغری اصفهان ارائه شده است. این تکنیک مدرن سلول‌های چربی را ذوب می‌کند و می‌تواند یک خط فک را که می‌تواند شیشه را برش دهد، ایجاد کند. این درمان به عمق لایه های چربی نفوذ می کند تا پوست شما سفت تر به نظر برسد.

درمان فرکانس رادیویی همچنین می‌تواند باعث جوانتر شدن شود ، زیرا 91٪ از افراد دریافتند که درمان با فرکانس رادیویی باعث کاهش ظاهر خطوط و چین و چروک‌ها می‌شود و ظاهری جوان‌تر به آنها می‌دهد.

بسیاری از مشتریان فرکانس رادیویی را با درمان فریز غبغب 360 ترکیب می کنند. این اجازه می دهد تا سلول های چربی با کرایولیپولیز شکسته شوند و باعث مرگ سلولی طبیعی در بسیاری از سلول های چربی سرسخت در چانه شود. ترکیب این 2 روش درمانی باعث می شود که سلول های چربی به راحتی توسط بدن برداشته شوند و چانه ای برجسته تر و صافت تری داشته باشید

رفع غبغب در اصفهان

علل ایجاد غبغب

همانطور که در بالا توضیح داده شد، غبغب می تواند ناشی از شلی پوست یا سلول های چربی اضافی باشد که هر کدام به روش درمانی متفاوتی نیاز دارند. به عنوان مثال، پوست شل ممکن است با برخی از درمان‌های غیرجراحی کمی سفت شود، یا ممکن است برای بهبود چشمگیرتر جراحی لیفت گردن مورد نیاز باشد. با این حال، برای افرادی که دارای رسوبات چربی ناخواسته زیر چانه خود هستند، درمان های غیرجراحی یا جراحی مانند لیپوساکشن برای کسانی که نیاز به کاهش چربی قابل توجهی دارند، می باشد.مرکز لاغری اصفهان با در نظر گرفتن شرایط و علل ایجاد این مشکل راه حل های مناسب را انتخاب کرده و اقدامی نتیجه بخش و موثر برای بیماران خود به کار می برد.ایجاد غبغب در افراد دلیل یکسانی ندارد بنابراین برای درمان حتما به عوامل ایجاد کننده ی آن باید توجه کرد. چند عامل مختلف در بدن ترکیب می شوند تا غبغب ایجاد کنند. درک این عوامل ممکن است به  چگونگی روش های خلاص شدن از شر خود چانه کمک کند. علل ایجاد غبغب شامل موارد زیر می شود:

  • ژنتیک
  • سن
  • رژیم غذایی
  • شل شدن پوست
  • چربی اضافی گردن
  • چانه کوچک
  • چانه ضعیف
  • افتادگی غده بزاقی
  • افتادگی عضلات پلاتیسما

مزایای درمان غبغب با رادیو فرکانس

درمان غیر جراحی رادیو فرکانس دارای مزیت های چشمگیری می باشد که با اطلاع از آنها میتوان بر تصمیم خود برای انتخاب این روش مصمم تر شد.

  • به سفت شدن و لیفت شدن پوست کمک می کند
  • به شما امکان می دهد صورت و بدن خود را کانتور کنید
  • کاهش دو برابر چانه
  • بلند کردن و سفت کردن فک و بافت ها
  • بدون درد بدون زمان استراحت
  • نواحی خاص را هدف قرار می دهد
  • نتایج سریع و موثر
  • نتایج را تنها پس از یک جلسه مشاهده کنید

رفع غبغب در اصفهان

توصیه بعداز درمان

بعد از پایان درمان سعی کنید مراقبتهای لازم را برای بهبود روند درمان انجام دهید. از قرار گیری مستقیم در معرض نور خورشید جلوگیری کنید. مصرف آب به بافت پوست و کلاژن سازی آن کمک می کند حتما آن را رعایت کنید، از پوشیدن لباسهای یقه دار که باعث فشار به ناحیه گلو و زیر چانه می شود اجتناب کنید.