لاغری ساق پا در اصفهان

لاغری ساق پا

پاهای صاف و باریک هرگز ظاهر نامطلوبی نخواهد داشت ،اما برای رسیدن به این هدف، باید کمی به پاهای خود توجه بیشتری داشته باشید. چه استفاده از محصول مراقبت از پوست مناسب، از بین بردن موهای سرسخت یا داشتن یک سبک زندگی فعال، باید تلاش کافی برای بهبود و ایجاد تغییرات در قسمت پایین تنه خود داشته باشید.

برای افرادی که تقریباً هر کاری را امتحان کرده‌اند و هنوز به نتیجه‌ای که می‌خواستند نرسیده‌اند، ممکن است از یک مداخله درمانی غیرجراحی برای رسیدن به اهداف خود بهره ببرند.مرکز لاغری اصفهان با ارائه ی روش های نوین وکارآمد توانسته بخوبی به نیاز مشتریان پاسخ بدهد

درباره این روش‌های ترکیبی بی‌خطر که می‌تواند به شما کمک کند تا بدون نیاز به جراحی یا دوره نقاهت طولانی، پاهای خود را صاف و لاغر کنیدبیشتر توضیح خواهیم داد.

 

 

راه های لاغری ساق پا

میدانیم که بر اثر تجمع چربی ها در بافت عضله و زیر پوست ظاهر ساق پا چاق و نا فرم می شودکه برای بعضی افراد نا خوشایند و نامطلوب می باشد.راه های بسیار زیادی وجود دارد که میتواند این مشکل را برطرف کند اما همیشه نتیجه بخش نیستند یا دارای شرایط خاصی قبل و بعد از انجام این روش ها می باشند. ورزش ، جراحی های زیبایی یا راه های غیر جراحی از اقدامات رسیدن به این هدف می باشند. از روشهای لاغری ساق پا میتوان به لیزردرمانی ، رادیوفرکانسی (RF) RF و داروهای شیمیایی ، تزریق بوتاکس و سوزاندن عضله با رادیوفرکانسی همچنین جراحی وسایر روش های دیگر مانند کاهش ساق پا از نورکتومی انتخابی، کاهش ساق پا با برداشتن ماهیچه (که بسیار تهاجمی با دوره نقاهت طولانی است)، لیپوساکشن ساق پا برای چربی اضافی نام برد رژیمینو بهترین کلینیک لاغری اصفهان با متد جدید و بروز ترین دستگاه های حال حاضر در دنیا توانسته بدون جراحی و دوران نقاهت این خدمت را به مشتریان خود ارائه دهد.

لاغری ساق پادر اصفهان

لاغری ساق پا توسط فرکانس رادیویی عصب و عضله

کاهش ساق پا با فرسایش عصب و عضله با فرکانس رادیویی یک روش زیبایی برای کانتور کردن و متعادل کردن عضلات ساق پا با تغییر دادن سیگنال‌های عصبی به عضلات است. کاهش ساق پا با فرسایش عصب و عضله با فرکانس رادیویی یک روش جراحی پلاستیک با تهاجمی متوسط ​​است که به منظور کاهش تدریجی اندازه عضله گاستروکنمیوس (عضله ساق پا) انجام می شود. عضله گاستروکنمیوس عضله ساق پا قابل مشاهده تر است که در بالای عضله کف پا در پایین ساق قرار دارد. همانطور که این عضله رشد می کند، به صورت جانبی منبسط می شود تا ظاهر عضله ها را نشان دهد. با مسدود کردن سیگنال‌های عصبی به عضله ساق پا از طریق فرسایش با انرژی RF، با گذشت زمان عضله به تدریج آتروفی می‌شود و اندازه آن کاهش می‌یابد.

 

تاثیر فرکانس رادیویی بر عضله ی پا

فرکانس رادیویی در حال حاضر بهترین فناوری موجود برای سفت کردن پوست و رفع سلولیت غیرتهاجمی و بدون جراحی است که مرکز لاغری اصفهان با استفاده از این فناوری برای مشتریان خود خدمتی شایان عرضه داشته است. درمان‌های فرکانس رادیویی در زیبایی به عنوان راهی برای رساندن گرمای شدید به بافت‌های عمیق‌تر از اپیدرم (خارجی‌ترین لایه پوست)، با هدف افزایش تولید کلاژن، گردش خون و (به صورت اختیاری، بسته به عمق درمان) آزادسازی چربی از آن‌ها استفاده می‌شود. این روش بدون خونریزی و جراحی می باشد که حتی نیاز به گذراندن دوره ی نقاهت نیز نیست. در این روش شکل و اندازه ساق پا: در عمل جراحی زیبایی فرسایش عصب و عضله با فرکانس رادیویی ساق پا، اعصاب عضله گاستروکنمیوس برای جلوگیری از رسیدن سیگنال سلولی به ماهیچه ساق پا قطع می شود.کاهش ساق پا توسط روش فرسایش عصب و عضله با فرکانس رادیویی نگرانی های زیبایی را در افراد درمان می کند.

لاغری ساق پادر اصفهان

کاهش ساق پا توسط فرکانس رادیویی مناسب چه کسانی است

افراد ایده آل برای کاهش ساق پا با فرسایش عصب و عضله با فرکانس رادیویی، به دنبال بهبود خطوط ساق پا به دلیل حجیم بودن ساق پا، عضله های ضخیم یا بافت های بیش از حد عضلانی است. کاهش ساق پا با فرسایش عصب و عضله با فرکانس رادیویی برای کسانی که سابقه بهبودی ضعیف یا جریان خون ضعیف در اندام تحتانی دارند توصیه نمی شود.

بهبودی با لاغری ساق پا توسط روش فرکانس رادیویی چقدر است؟

اکثر بیماران پس از کاهش ساق پا با فرسایش عصب و عضله با فرکانس رادیویی حدود دو تا سه هفته بهبودی را تجربه می کنند. پس از از بین رفتن کامل اعصاب، احساس های عجیب و غریب و ضعف عضلانی برای چند هفته معمول است. لباس های فشرده باید به مدت سه ماه پوشیده شوند. اکثر بیماران در عرض یک هفته شروع به از سرگیری فعالیت های عادی می کنندکه این خود باعث مزیت این روش می باشد

عوارض لاغری ساق پا توسط روش فرکانس رادیویی چیست

عوارض جانبی احتمالی بدنبال کاهش ساق پا توسط روش فرسایش عصب و عضله با فرکانس رادیویی شامل تشکیل هماتوم، کبودی، تورم، جای زخم، عفونت، هیپرتروفی جبرانی، فیبروز عضلانی، بی نظمی کانتور، عدم تقارن و استقامت ضعیف است

نتایج لاغری ساق پا توسط فرکانس رادیویی چه زمان طول می کشد

نتایج کاهش ساق پا توسط روش فرسایش عصب و عضله با فرکانس رادیویی دائمی است و به تدریج طی چهار تا شش ماه توسعه خواهد یافت. پیش بینی اهمیت کاهش عضله دشوار است. اجتناب از فعالیت شدید عضله به جلوگیری از هیپرتروفی جبرانی کمک می کند.

هزینه متوسط لاغری ساق پا توسط روش فرکانس رادیویی چقدر است؟

هزینه ی لاغری ساق پا با فرسایش عصب و عضله با فرکانس رادیویی به مکان، جراح پلاستیک گواهی و طول و درگیری جراحی پلاستیک بستگی دارد.

لاغری ساق پادر اصفهان

مزایای لاغری ساق پا چیست

در افرادی که به دلایلی خاصی چه بطور طبیعی ویا چاقی و بیماری دچار کلفتی و چاقی ساق پا هستند روش لاغری ساق پا بسیار میتواند سودمند باشداز مزیت های این روش میتوان به داشتن اندامی متناسب و زیبا همچنین ایجاد ظاهری زیبا در پوست ،رفع ایجاد چین و چروک در اندام ، بهبود شکل عضله و اندام ، کاهش سایز در نتیجه سهولت درپوشیدن انواع لباس های کشی و تنگ. بیشترین متقاضیان این روش برای حل مشکل چاقی ساق پا خانم ها هستند که با انجام این اقدام هم به زیبایی اندام خود کمک کرده اند هم باعث بالا رفتن اعتماد به نفس خود شده اند.