منظور از لاغری با دستگاه چیست

منظور از لاغری با دستگاه چیست ؟

منظور از لاغری با دستگاه چیست و عوارض آن کدامند؟

چاقی و اضافه وزن یکی از مشکلات رایج این نسل از به بشریت می‌باشد. به دلیل افزایش این مشکل امروزه شاهد مراجعات افراد به مرکز لاغری اصفهان هستیم. هر کدام از این مراکز با ارائه روش‌ها یا رژیم‌ های تغذیه‌ای مناسب به افراد راه‌های لاغر شدن را ارائه می‌دهند که یکی از آنها دستگاه‌ های لاغری می‌باشد. این دستگاه به نحوی طراحی و ساخته شده‌اند که هدفشان ایجاد یک تناسب عالی بین اندام‌ های شخص است اما با تمام فواید دارای عوارضی است که در ادامه این عوارض را شرح می‌دهیم.

منظور از لاغری با دستگاه چیست ؟

قبل از اینکه بخواهیم به بررسی عوارض دستگاه‌ های لاغری بپردازیم، بهتر است بدانیم اصلا منظور از لاغری با دستگاه چیست؟ منظور استفاده به کارگیری دستگاه‌ هایی است که با آن بتوان به کاهش وزن کمک کرد. این دستگاه با روش‌ هایی نظیر حرارت، انجماد و امواج التراسوند، لرزش و … بافت چربی‌ها را کاهش خواهند داد، سپس آنها را به انرژی تبدیل می‌کنند. این دستگاه‌ها در واقع یک روش لاغری بدون رژیم به حساب می‌آیند. پزشک با توجه به شرایط فرد بهترین دستگاه‌های لاغری را به شخص تجویز و  توصیه می‌کند.

عوارض دستگاه‌ های لاغری

اگر شما هم قرار است برای اینکه کاهش وزن خیلی چشمگیری در مدت زمان کوتاهی به وسیله دستگاه لاغری داشته باشید، نظر ما این است که حتماً نسبت به عوارض هرکدام اطلاعاتی داشته باشید تا بتوانید با کم عارضه‌ترین، بهترین لاغری را داشته باشید. در ادامه این مطلب به شرح عوارض چند مورد از دستگاه‌ها می‌پردازیم.

عوارض دستگاه لاغری RF

همانطور که می‌دانید دستگاه‌های متعددی برای کاهش وزن وجود دارد. یکی از آنها دستگاه RF  می‌باشد. این دستگاه تلاش می‌کند تا در نواحی مختلف بدن نظیر ران، پهلو، شکم و غیره به چربی سوزی بپردازد. این دستگاه به وسیله یک سری امواج رادیوفرکانسی اثرات مستقیمی بر روی سلول‌های چربی گذاشته و آنها را به خوبی ذوب خواهد کرد. اما عوارض آن شامل بالا بردن کلسترول خون، انتقال چربی‌ها به خون، بالا بردن گرید کبد چرب و افزایش ریسک سکته قلبی است. همه موارد در مرکز لاغری اصفهان به افراد توصیه می‌گردد در صورت تمایل می‌توانند از این دستگاه استفاده کنند.

منظور از لاغری با دستگاه چیست

عوارض دستگاه لاغری کویتیشن

این دستگاه همانند هر روش لاغری بدون رژیم اصفهان در وهله اول به غشاهای سلول‌های چربی آسیب وارد کرده و آنها را خورد می‌کند، سپس از کبد دفع می‌نماید. اما در کنار این مزیت دارای عوارضی هم می‌باشد. اولین عوارض آن اثر گذاری مستقیم امواج بر روی بافت‌های بدن شخص است. دومین عارضه‌ی ایجادی آن بالا بردن مشکلات قلبی عروقی، سومین عارضه مشکلات پوستی و در آخر هم سردرد و گوش درد و دیگر موارد از عوارض آن به حساب می‌آید. با تمام این عوارض بهتر است که استفاده از این دستگاه‌های لاغری را تا حدی محدود نمود.

عوارض دستگاه LPG در لاغری

این دستگاه بر خلاف دستگاه‌های دیگر موجود به صورت ماساژ به بافت چربی‌ها فشار وارد کرده و موجب می‌گردد با همین فشار آنها ذوب شوند. در واقع به خاطر اینکه از امواج زیادی برخوردار نیست، یک مزیت برای آن به حساب می‌آید و بسیاری از مراکز لاغری اصفهان هم آنها را پیشنهاد می‌دهند. اما در کنار این مزیت دارای معایبی هم می‌باشد. اولین عیب آن احساس گرفتگی در عضله‌های شخص می‌باشد. یعنی شخص به دلیل ماساژ ها ممکن است حالت کوفتگی را خیلی شدید احساس کند. تشدید شدن بعضی از علائم و ممنوعیت‌های کاربردی از دیگر معایب آن به حساب می‌آید.

عوارض دستگاه کرایولیپولیز در لاغری

شاید شما هم با این همه عوارض ترجیح دهید به سمت لاغری با رژیم بروید، اما هنوز هم بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند لاغری بدون رژیم اصفهان را به همراه دستگاه‌ها انتخاب کنند. یکی از این دستگاه‌های لاغری کرایولیپولیز است که از روش انجماد برای کم کردن چربی‌ها استفاده می‌کند. در این روش سلول‌های چربی با سرمای بیش از حدی که به آنها وارد می‌شود، خیلی سریع می‌میرند و سپس بعد از یک ماه تا ۴ ماه دفع می‌گردند. اما این دستگاه با مشکلاتی نظیر احساس سوزش و درد، تحریک پوست در همان ناحیه انجماد، سوختگی ناشی از انجماد، عوارض درمانی به همراه خواهد بود همین عوارض موجب می‌گردد که شخص از استفاده این دستگاه‌ها دلزده گردد.

منظور از لاغری با دستگاه چیست

عوارض دستگاه مزوتراپی در لاغری

مزوتراپی هم یکی از روش‌ها و در واقع دستگاه‌ها برای لاغری به حساب می‌آید. در آن با استفاده از تزریق یک سری آنزیم‌ها، هورمون و غیره به زیر پوست به تجزیه چربی‌ها کمک می‌کند. اثرات نامطلوب و یا همان عوارض بسیار زیادی در این دستگاه دیده می‌شود که موجب خطرات، عفونت، ایجاد جوش، تغییر رنگ در قسمتی از پوست، زخم و درد همراه است.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *