آیا استفاده از دستگاه کویتیشن برای لاغری مفید است

آیا استفاده از دستگاه کویتیشن برای لاغری مفید است ؟

آیا استفاده از دستگاه کویتیشن برای لاغری مفید است ؟

امروزه چاقی به بزرگترین دغدغه افراد تبدیل شده است کلینیک لاغری اصفهان تا حد بسیار زیادی به این امر کمک کرده و با ارائه مشاوره‌ های تخصصی افراد را در این امر یاری می‌نماید. دستگاه‌ های بسیاری برای لاغری مورد استفاده قرار می‌گیرند که یکی از آنها دستگاه کویتیشن می‌باشد. این دستگاه از فناوری بسیار پیشرفته‌ای برخوردار است. در این محتوا آمده ایم تا فواید و نقش این دستگاه را در لاغری برای شما شرح دهیم. امیدواریم مفید واقع گردد.

کویتیشن چه نوع دستگاهی است ؟

دستگاه کویتیشن یکی از دستگاه‌ های لاغری موضعی بدن می‌باشد که اصولا با نام‌ های اولتراسوند کویتیشن یا التراسونیک هم خوانده می‌شوند. برای اینکه چربی ها راحت تر از بدن دفع شوند بهتر است آنها را به اسید های چرب تبدیل کنند. این دستگاه با استفاده از امواج التراسونیک به راحتی این کار را انجام می‌دهند. در واقع کویتیشن یک پیکرتراش فوق العاده است و جایگزین جراحی‌ های سنگین همانند لیپوساکشن قرار می‌گیرد. با تمام این اوصاف کویتیشن هم برگرفته از همین دستگاه بوده که با تهاجم خیلی کم می‌تواند چربی‌ها را از بین ببرد. در ادامه با ما همراه باشید تا متوجه شوید که آیا استفاده از دستگاه کویتیشن برای لاغری مفید است یا نه؟

عملکرد دستگاه کویتیشن

همانطور که پیشتر توضیح دادیم این دستگاه به یاری افراد چاق شتافته با یک روش خیلی کم تهاجمی آنها را به سایز ایده آل برساند. این دستگاه یک سری امواج به نام اولتراسونیک دارد که با استفاده از همین امواج به از بین بردن چربی‌ها اقدام می‌کند اما چگونه؟ امواج اولتراسوند به عمق لایه‌های پوستی رفته و سلول‌ های چربی را در هم می‌شکند و از پوست جدا می‌کند. این سلول‌ های چربی تخریب شده به عنوان مواد زائد از طریق ادرار، عرق و غیره دفع می‌گردند. این روند موجب از بین رفتن تدریجی بافت های چربی خواهد شد.

فواید دستگاه کویتیشن برای لاغری

سوالی که اکثر زیباجویان برای لاغری در ذهنشان ایجاد می‌شود، این است که آیا دستگاه کویتیشن برای لاغری مفید است؟ در جواب گفته می‌شود که کویتیشن دستگاه و وسیله مناسبی برای لاغری است اما تنها وسیله لاغری نمی‌باشد. این دستگاه برای کاهش وزن و کاهش و کم شدن سایز شخص کمک می‌کند. علت مفید بودن آن هم این است که با انجام دو یا سه جلسه می‌توان تا حد مطلوبی به نتیجه دست پیدا کرد و از همه مهم‌تر هیچگونه بریدگی و بیهوشی، خونریزی جهت شکستن سلول‌ های چربی در آن به کار نمی‌رود. از جمله دیگر فواید این دستگاه این است که برای همه قسمت‌ های بدن نظیر پا ساق پا شکم پشت و غیره مورد استفاده است. دستگاه کویتیشن اصفهان دارای تمام این فواید می‌باشد.

آیا استفاده از دستگاه کویتیشن برای لاغری مفید است

چه افرادی نباید از کویتیشن استفاده کنند ؟

قطعاً هر دستگاهی با تمام مزیت و فوایدی که دارد برای یک عده افراد منع استفاده خواهد داشت. این افراد شامل چون مواد زیر هستند.

  • خانم های باردار
  • افراد مبتلا به بیماری ‌ای قلبی
  • افراد با بیماری خاص
  • فرد مبتلا به کبد چرب
  • وجود هر نوع وسیله ایمپلنت، دستگاه ضربان ساز قلب در بدن

 البته تمام این موارد ذکر شده در صورت مشورت با پزشک و تایید آنها می‌توانند از دستگاه کویتیشن استفاده کنند. ابتلا به تومور، سرطان و سایر بیماری روانی از دیگر موارد منع به حساب می‌آید.

عوارض استفاده از دستگاه کویتیشن

همواره در کلنیک‌ های لاغری قبل از استفاده از این دستگاه عوارض آن را به شما گوشزد می‌گردد. این عوارض تنها به این مورد خلاصه نمی‌گردد، بلکه شامل موارد زیر است.

  • سرخ شدن قسمت‌ های تحت درمان
  • کبود شدگی
  • سردرد
  • عطش و اساس نیاز به آب
  • بی اشتهایی در بعضی موارد
  • شاهد برجستگی ها و توده‌ هایی در قسمت از پوست هستیم که آن هم به درمان نادرست برمی‌گردد.
  • اسهال و تهوع
  • بالا رفتن دمای بدن در هنگام انجام کویتیشن
  • دل دردهای خفیف

مدت زمان هر جلسه

هر جلسه حدود 30 دقیقه تا یک ساعت به طول می‌انجامد که حداقل بین هر جلسات باید سه روز فاصله باشد. یعنی بهتر است پشت سر هم جلسات تکرار نشود. ولی برای نتیجه بهتر اصولا هفته‌ای یکبار با دستگاه کویتیشن توصیه می‌گردد تا بدن آمادگی لازم برای جلسات بعدی را به دست آورد. تعداد جلساتی هم که تا رسیدن به نتیجه مطلوب نیاز است سه تا 10 جلسه می‌باشد که اصولا از جلسات 2 و 3 به بعد می‌توان نتیجه به خوبی مشاهده کرد.

اگر ساکن اصفهان هستید و قصد تجربه این دستگاه را دارید، می توانید با اطمینان خاطر از خدمات لاغری با دستگاه کویتیشن اصفهان ، کلینیک رژیمینو استفاده کنید.

آیا استفاده از دستگاه کویتیشن برای لاغری مفید است

میزان ماندگاری و اثر بخشی روش کویتیشن

سوالی که شاید برای زیباجویان پیش آید این است که میزان اثربخشی و ماندگاری این روش در کلینیک‌ های لاغری اصفهان چقدر است. در جواب باید گفت این روش به تنهایی نمی‌تواند عملکرد عالی داشته باشد. بلکه در کنار رژیم‌ های لاغری و ورزش نتایج عالی و ماندگار به دست خواهد آمد. این نکته هم قابل ذکر است که با گذشت زمان و بالا رفتن سن ممکن است نتیجه و اثر گذاری کمتر شود. به همین دلیل اصولا به بیماران پیشنهاد می‌شود که درمان را تکرار کنند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *