معرفی بهترین دستگاه لاغری موضعی

بهترین دستگاه لاغری موضعی کدام است؟

بهترین دستگاه موضعی لاغری کدام است؟

درمان چاقی یکی از اصلی ترین معضلاتی است که برای خانم ها و آقایان پیش می آید. روش های مختلف تهاجمی در سال های اخیر با توجه به عوارضی که دارد باعث منصرف شدن بسیاری از رو آوردن به این روش های لاغری است. علاوه بر طول درمان و دوران نقاهت دردناک این گونه روش ها هزینه های سرسام آور آن ها نیز برای بسیاری از افراد معضل بزرگی به حساب می آید. روش هایی مانند ابدومینوپلاسی و لیپوساکشن از جمله راه های درمان لاغری است که به دلیل دردناک بودن از آن ها اجتناب می شود. به همین دلیل در سال های اخیر روش های غیر تهاجمی مانند، اولتراسوند و استفاده از روش RF طرفداران بیشتری پیدا کرده است.

دلایل استفاده از دستگاه لاغری موضعی

برای افرادی که به دلایل مختلف وقت استفاده از ورزش و رژیم را برای درمان چاقی موضعی ندارند بهترین روش استفاده از دستگاه هایی است که برای لاغری موضعی طراحی شده اند. به دلیل عوارضی که برخی از روش های لاغری و چربی سوزی مانند استفاده از قرص های لاغری داشتند استفاده از روش های دیگر برای بسیاری از افراد که از چاقی های موضعی رنج می برند توصیه می شود. یکی از این راه ها جلسات درمانی با دستگاه است. استفاده از این دستگاه ها در نواحی مختلفی باعث کم کردن چربی ها می شود و نواحی مورد نظر را با کمترین درد نسبت به روش های دیگر لاغر می کند. رژیمینو بهترین کلینیک لاغری اصفهان با مشاوره های تخصصی بهترین روش لاغری اصفهان را به مراجعان خود توصیه می کند.

انواع دستگاه های لاغری و مزایای آن ها

دستگاه LPG

دستگاه LPG علاوه بر مکش چربی ها، پوست را نیز ماساژ می دهد و وضعیت پوست را نیز همراه با لاغری موضعی بهبود می بخشد. با استفاده از این دستگاه ها پوست تحریک شده و چربی زیر آن به مرور نرم می شود و با انجام حرکات ساده و تغذیه ی مناسب به زودی این چربی ها آب می شوند. این دستگاه علاوه بر نرمی چربی ها با حرارت دهی زیاد باعث از دست دادن آب اضافی بدن شده و فرد را لاغرتر نشان می دهد. به جای آب درمانی می توان از این دستگاه برای کاهش سایز استفاده کرد.

معرفی بهترین دستگاه لاغری موضعی

دستگاه EMS

دستگاه EMS برای تحریک الکترونیکی عضلات و برای عضلات آسیب دیده ی افرادی درست شده است که نیاز به توان بخشی داشتند. به دلیل کارایی مناسب این دستگاه به مرور برای اهداف دیگر نیز مورد استفاده قرار گرفت. این دستگاه با تحریک عضلات باعث می شود خون بیشتری در آن ها جریان پیدا کند. استفاده از جلیقه هایی که جریان الکترونیکی به آن ها وصل می شود برای استفاده از این نوع دستگاه ضروری است. برای کالری سوزی بهتر است در زمان استفاده این دستگاه همزمان حرکات ورزشی نیز انجام شود. استفاده از این دستگاه فقط برای مراکزی که از افراد متخصص کمک می گیرند توصیه می شود.

کرایو لیپولیز

به کرایو لیپولیز یخچال چربی نیز می گویند. این دستگاه سلول های چربی را با سرد کردن غیر تهاجمی چرب ها از بین می برد. برای دیدن اثراتی که این دستگاه بر روی اندام موضعی می گذارد بهتر است چندین روز صبر داشته باشید. با استفاده از این دستگاه خلاء روی پوست گذاشته می شود و این خلاء ها در تماس با پانل های خنک کننده قرار می گیرد. با استفاده از این دستگاه ممکن است برای چند دقیقه احساس سرما داشته باشید. این دستگاه برای کسانی که چاقی موضعی کمی دارند مناسب است. بعد از استفاده از این روش نیازی به مراقبت و گذراندن دوره ی نقاهت نیست و این دستگاه زخم باز و عارضه ای ایجاد نمی کند. مرکز لاغری اصفهان با پیشنهاد روش های غیر تهاجمی به لاغری موضعی با دستگاه های تخصصی به مراجعان بهترین خدمات را ارائه می دهد.

معرفی بهترین دستگاه لاغری موضعی

دستگاه اولتراکویتیشن

برای استفاده از دستگاه اولتراکویتیشن از تکنولوژی ای که مربوط به دستگاه سونوگرافی است برای لاغری موضعی استفاده می شود. این دستگاه با حمله به چربی ها باعث نرم شدن پوست می شود ولی کاهش وزنی که به وجود می آورد پایدار نیست. برای استفاده از این دستگاه نیازی به مراجعه به پزشک نیست و اثرات آن در کوتاه مدت دیده شده است. این دستگاه برای کسانی که چربی های مقاوم دارند به خوبی عمل نکرده است.

دستگاه RF یا رادیوفرکانسی

لاغری با دستگاه RF در اصفهان یا رادیوفرکانسی با گرم کردن سلول های چربی باعث دفع بافت های چربی می شود. این دستگاه اسیدهای چرب را آزاد کرده و آن ها را به سیستم های لنفاوی منتقل می کند. حجم سلول های چربی با آزاد شدن آن ها کم می شود و با دفع این سلول ها بدن لاغرتر خواهد شد. این رادیوفرکانس ها قطب های مختلفی دارند. این دستگاه بدون آسیب رساندن به سطح پوست به لایه های درونی نفوذ می کند. حرارتی که این دستگاه دارد باعث سفت و منقبض شدن فیبرهای کلاژن می شود. علاوه بر لاغری موضعی این دستگاه به سفتی پوست نیز کمک می کند.

مزوتراپی

مزوتراپی روش ساده ی درمانی است که برای قسمت های مختلف بدن مورد استفاده قرار می گیرد. این روش به درمان سلولیت کمک می کند. ترکیب مختلفی از مواد معدنی، هورمون، آنزیم، ویتامین، مینرال و مواد شیمیایی دیگر به زیر پوست تزریق می شود. این روش علاوه بر کاهش چربی به گردش خون نیز کمک می کند.

نتیجه گیری

به دلیل استفاده ی متفاوتی که از دستگاه ها در کلینیک های زیبایی می شود برای انتخاب هر کدام از آن ها بهتر است شناخت کلی از آن داشته باشیم و با اطلاع دقیق از نوع کارکرد هر کدام از دستگاه ها برای انتخاب هر کدام از آن ها به کلینیک مراجعه کنید. کلینیک های تخصصی مانند کلینیک لاغری اصفهان رژیمینو علاوه بر استفاده از دستگاه های به روز و مدرن مشاوره هایی برای استفاده از آن ها تا بعد از انجام روش های مختلف لاغری را می دهند. برای آگاهی از انواع روش ها و استفاده از خدمات مشاوره ای این مرکز می توانید به وب سایت رژیمینو مراجعه کرده و علاوه بر استفاده از خدمات ما برای حفظ شرایط مطلوب بعد از استفاده از دستگاه ها نیز با متخصصان این مجموعه مشورت کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *