دانستنی های دستگاه لاغری غیرتهاجمی

دانستنی های دستگاه لاغری غیرتهاجمی

دانستنی های دستگاه لاغری غیرتهاجمی

همه‌ی آدما ممکنه تو یه دوره ای از زندگی شون اضافه وزن و چاقی را تجربه کند و معمولا روش های زیادی را برای از بین بردن این مشکل امتحان می کند. خیلی از افراد دست به دامن رژیم های مختلف می شوند و ممکن است خیلی هاشون جوابدهی لازم را بگیرند و ممکنه بعضی از این رژیم‌ها عوارض هم برای بدن داشته باشد، بعضی ها هم از دمنوش های روش های لاغری استفاده می‌کنند که اونها هم عوارض زیادی برای بدن دارند و نوع دیگری از این روش ها که باعث لاغری میشه و یک روش جدید و کارآمد برای این کار، استفاده از دستگاه های لاغریه که نسبت به روش‌ های دیگه جواب دهی بهتری دارند و بدون عمل جراحی انجام میشن که عوارض رو تا حد زیادی کاهش میدهد. اگر میخواین با این دستگاه ها بیشتر آشنا بشین تا بتوانید بهترین ها رو برای خودتون انتخاب کنید با من همراه باشید تا راجبشون چیز های مفید دستگیرمون بشه. یک سری از این دستگاه ها که جدیداً خیلی روی بورس هستند و نتیجه استفاده از آنها هم طبق تحقیقات من خیلی کیفیت بالایی داره دستگاه های لاغری غیر تهاجمی هستند که یک مورد خیلی خوب که دارن اینه که بدون هیچ بیهوشی انجام می‌شوند و حتی جایی از بدن رو هم زخم نمیکنن که این خیلی خوبه و یک مورد خیلی مثبت راجب اونها به حساب میاد.

من به یکی از کلینیک های لاغری اصفهان مراجعه کردم و متوجه شدم که سه مدل از این دستگاه ها در ایران وجود داره که جزو بهترین هاش هست و اسم اون ها: دستگاه لاغری ترو اسکالپ ای دی، دستگاه آراف رادیو فرکانسی و دستگاه کویتیشن لیپوکس. که هر کدام از این دستگاه ها کارایی خاصی دارد و برای افراد نسبت به نیازشون از هر کدوم از این دستگاه ها استفاده میشود. من راجع به چند تا از این دستگاه ها تحقیق کردم و ویژگی هاشون رو با شما هم به اشتراک میذارم تا بتونید بهترین شون رو انتخاب کنید.

دستگاه ال پی جی:

این دستگاه در زمینه لاغری موضعی اولین دستگاه است و در اصل این دستگاه رو برای شکل دادن و فرم دادن چربی های بدن استفاده می کنند، که این کار باعث چربی سوزی و سایز کم کردن میشه و اکثر کسایی که لیپوماتیک و لیزر انجام دادند از این دستگاه استفاده می‌کند. تکنولوژی این دستگاه هم به روش وکیوم و رولینگ هست که باعث صاف شدن پوست میشه و پستی بلندی های اون رو از بین میبره.

دانستنی های دستگاه لاغری غیرتهاجمی

 

دستگاه آراف :

این دستگاه با گرمایی که به پوست میده که 60 تا 70 درجه هست و لیز کردن چربی های بدن سلول‌ های چربی را از بین میبره و باعث آب شدن اونها میشه و علاوه بر اون چربی ها رو به کلاژن سازی در بدن تحریک میکنه که کلاژن پوست رو سفت میکنه و این کارو با داشتن امواجی به اسم رادیوفرکوئنسی انجام میده و کلا این دستگاه برای کسایی که چربی موضعی بدنشون کمه اما پوست شلی دارند اثرگذاری خیلی خوبی داره.

دستگاه کویتیشن:

این دستگاه رو مثل جلسه‌ های لیزر باید به صورت جلسه‌ای استفاده کرد و هفته‌ای یک جلسه کافیه و معمولاً دوره درمانی این دستگاه 6 جلسه هست. این دستگاه با روش خاصی که داره باعث سایز کم کردن افراد توی جاهایی که مد نظرتون هست میشه. روش این دستگاه امواج صوتی هست که این امواج رو با اختلاف فشار بین سلول‌ های چربی وارد میکنه که این کار باعث ترکیدن حباب های چربی میشه و در نتیجه اون ها رو از بین میبره و همچنین برای صاف کردن پوست بعد از لیزر و لیپولیز هم خیلی اثر داره.

آیا استفاده از دستگاه کویتیشن برای لاغری مفید است

دستگاه لاغری موضعی و عضله ساز EMS:

این مدل دستگاه برای کسانی که به ورزش علاقه دارند اما به علت شاغل بودن یا هر دلیل دیگه وقتی براش ندارن خیلی مناسبه چون شباهت زیادی به ورزش کردن داره، مخصوصا شباهت زیادی به ورزش های ایروبیک ورزش های هوازی داره. این دستگاه برای کسایی که چربی و وزن زیادی دارند بیشتر توصیه میشه اما به علت فشاری که روی زانو وارد میکنه بهتره کسایی که وزنشون بالای 80 کیلو هست و زانوهاشون مشکل داره از دستگاه دیگه‌ای استفاده کنند. این دستگاه از یک جهت دیگه هم برای کسایی که شاغل هستند یا وقت کمی دارن خیلی مناسبه چون کلا هر جلسه استفاده از اون نیم ساعت بیشتر نیست.

دستگاه بادی اسکالپتور:

به نظر من این دستگاه یکی از جالب ترین دستگاه های لاغری غیر تهاجمیه. اونم به دلیل لباس جالبیه که برای استفاده از این دستگاه اون رو می پوشن. چون باید یه لباس که شبیه فضانوردانه رو بپوشید و نیم ساعت با اون لباس بخوابید! فکر کنم برای کسایی که علاقه به فضانوردی دارند خیلی جالب باشه. طبق گفته ها، توی اون لباس میدان مغناطیسی وارد بدن میشه که باعث میشه سلول‌ های چربی لیز بخورند و جالب‌تر اینکه همین لباسی که می‌پوشید میتونه سلولیت رو هم از بین ببره.

دانستنی های دستگاه لاغری غیرتهاجمی

دانستنی های دستگاه لاغری غیرتهاجمی

اگر به اینجای این مقاله رسیدید ازتون خیلی تشکر می کنم، چون با هم خیلی چیز های جالبی خوندیم و کلی اطلاعات جدید بهمون اضافه شد. به نظر من اگر قصد استفاده از این دستگاه ها رو دارین شهر اصفهان برای انجام این کارها بهترینه چون جدیدترین تکنولوژی های لاغری غیر تهاجمی در مرکز لاغری اصفهان هست. اگر هم فقط برای کسب اطلاعات با من بودید حتماً با چیزایی که تا اینجا خوندیم میتونید دستگاهی که مناسب نیازتون هست رو انتخاب کنید.

هر حال امیدوارم با خوندن این مقاله اگر مشکل اضافه وزن دارید کمکی بهتون کرده باشه و به تناسب اندامی که دوست دارید دست پیدا کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *