دکتر اسلیو معده اصفهان

دکتر اسلیو معده اصفهان

آن دسته از افرادی که درگیر چاقی مفرط هستند، می توانند برای تناسب اندام خود از انواع روش های لاغری استفاده کنند. امروزه تکنیک های بسیار به روز و پیشرفته ای برای کاهش وزن و از بین بردن چربی های اضافه بدن وجود دارد، هر کدام از این روش ها از جمله عمل جراحی اسلیو معده و یا استفاده از دستگاه های لاغری برای برخی از افراد مناسب می باشد. با توجه به خطراتی که عمل اسلیو معده برای افراد ممکن است ایجاد کنند، برای کاهش وزن خود می توانید از روش های جایگزین دیگری مانند لاغری با دستگاه اصفهان کمک بگیرید. در صورتی که قصد دارید از این روش برای کاهش وزن خود و رسیدن به فرم ایده آل بدن خود استفاده کنید، می توانید با خیال آسوده به کلینیک تخصصی رژیمینو مراجعه کرده و از خدمات آن بهره مند شوید. این کلینیک لاغری اصفهان قادر است با استفاده از دستگاه های لاغری به روش کم تهاجمی و با میزان ایجاد خطر بسیار کم برای افراد، باعث کاهش وزن شما عزیزان شود.

عمل جراحی اسلیو معده می تواند با برداشتن حدود 75 تا 85 درصد از معده افراد، باعث کاهش حجم معده و در نهایت باعث لاغری آن ها شود. پزشک متخصصی که در زمینه جراحی لاپاراسکوپی فعالیت می کنند، قادر هستند این عمل تخصصی را انجام دهند. با کوچک شدن معده افراد در طول روز تمایل بسیار کمتری به مصرف مواد غذایی دارند، این امر باعث می شود تا بدن برای تامین انرژی مورد نیاز خود مجبور به استفاده از چربی های اضافه بدن شده و در نهایت باعث کاهش وزن افراد شود. در این مقاله ما قصد داریم در زمینه عمل جراحی اسلیو معده و فواید و عوارض استفاده از آن ها توضیح دهیم، لطفا تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

انجام اسلیو معده در اصفهان

متخصص اسلیو معده در اصفهان

دکتر متخصص اسلیو معده اصفهان قادر است با برداشتن حجم قابل ارتجاع معده، باعث کاهش وزن افراد شوند. این نوع عمل جراحی باعث می شود تا افراد با گذر مدت زمان طولانی نیز احساس گرسنگی نکنند و تمایل به خوردن مواد غذایی نداشته باشند. در صورتی که این نوع عمل جراحی لاغری توسط بهترین دکتر اسلیو معده اصفهان انجام دهید، در همان ماه های اولیه بعد از عمل خود، می توانید متوجه تغییرات بسیار چشمگیری در بدن خود شوید. آن دسته از افرادی که دارای چاقی بسیار مفرطی هستند و شاخص توده بدنی آن ها بیش از 35 است و همچنین آن دسته از افرادی که سلامت عمومی نسبتا قابل قبولی را دارند، می توانند از این روش برای کاهش وزن خود استفاده کنند.

عمل جراحی اسلیو معده

تمامی افراد دارای مقادیر یکسانی متابولسیم نیستند، از این جهت نتایجی که پس از عمل اسلیو معده مشاهده می کنید، متفاوت خواهد بود. میزان درصد موفقیت عمل جراحی اسلیو به میزان مهارت پزشک متخصص، وزن اولیه فرد، سن، توده عضلانی فرد و سایر موارد دیگر بستگی دارد. برای این که بتوانید برای حذف چربی های انباشته بدن خود میزان خطرات و آسیب های احتمالی ایجاد شده را به شدت کاهش دهید، می توانید به جای استفاده از عمل جراحی اسلیو معده از دستگاه های لاغری استفاده کنید. استفاده از دستگاه های لاغری در مقایسه با سایر روش های لاغری دیگر، نتایج بسیار طولانی مدتی دارد.

بیشتر بخوانید : جراح لاغری اصفهان

بهترین جراح اسلیو معده در اصفهان

بهترین جراح و دکتر اسلیو معده در اصفهان پس از بررسی کامل شرایط فیزیکی بیماران، از بهترین تکنیک های لاغری برای کاهش وزن بیماران خود با درصد موفقیت بسیار بالایی استفاده می کنند. افرادی که در این حوزه فعالیت می کنند، باید اطلاعات بسیار کامل و جامعی درباره آنتومی بدن داشته باشند. دکتر متخصص اسلیو معده اصفهان با ایجاد سوراخ های بسیار کوچک در شکم و به شکل لاپاراسکوپی، حجم معده را کاهش می دهند. پزشک متخصص در حین عمل از طریق سوارخ هایی که در بدن بیمار ایجاد کرده است، ابزار جراحی را وارد بدن فرد کرده و عمل را انجام می دهد. در این روش جراحی برای جدا کردن حجم ارتجاعی معده، از منگنه های مخصوص استفاده می شود.

عمل اسلیو معده به عنوان یکی از شایع ترین عمل های جراحی برای کاهش وزن، استفاده می شوند. برای انجام این نوع عمل حتما به بهترین متخصصینی که در این زمینه فعالیت می کنند، مراجعه کنید. با توجه به پر ریسک بودن عمل اسلیو معده، نوع کلینیکی که برای دریافت خدمات انتخاب می کنید، از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد.

بهترین جراح اسلیو معده در اصفهان

بررسی تفاوت های اسلیو معده و استفاده از دستگاه های لاغری

طبق تحقیقاتی که در زمینه عمل های جراحی اسلیو معده شده است، مشخص شده است که استفاده از این نوع تکنیک لاغری ممکن است عوارضی را برای افراد به همراه داشته باشد. یکی از مهمترین خطراتی که عمل های اسلیو معده فرد را تهدید می کند، آمبولی ریه می باشد. منظور از آمبولی ریه لخته شده خون است به طوری که مسیر رگ های خونی را مسدود کرده و فعالیت طبیعی فرد را با مشکل بسیار جدی ای روبه رو خواهد کرد. مدت زمان جراحی عمل جراحی اسلیو در مقایسه با سایر عمل های جراحی لاغری دیگر، در مدت زمان بسیار کمتری انجام می شود؛ این امر باعث می شود احتمال ایجاد آمبولی در افراد بیشتر شود. در صورتی که فرد غیر متخصص عمل اسلیو معده را انجام دهد، ممکن است فرد بیمار دچار خونریزی غیر قابل کنترل در محل عمل خود شود. خونریزی پس از عمل جراحی تا حد بسیار زیادی به رعایت رژیم غذایی فرد بستگی دارد. احتمال ایجاد سنگ صفرا در افراد پس از انجام عمل اسلیو معده در ماه های اولیه ی عمل، بسیار زیاد می باشد.

انواع دستگاه های لاغری که امروزه وجود دارند نیز می توانند به عنوان یکی از بهترین تکنیک های لاغری برای افرادی که با چاقی مفرط روبه رو هستند، بسیار مفید باشند. با استفاده از دستگاه های لاغری می توانید به شکل موضعی چربی های اضافه نواحی مختلف بدن خود را به طور کامل از بین ببرید. برای این که بتوانید به فرم ایده آل مد نظر خود دست پیدا کنید، می توانید به کلینیک لاغری رژیمینو به عنوان یکی از بهترین مرکز لاغری اصفهان، با اطمینان خاطر مراجعه کنید. کادر متخصص و حرفه ای این مجموعه به شما عزیزان کمک خواهند کرد تا بدون جراحی و خونریزی، وزن خود را کاهش دهید. افزایش اعتماد به نفس و رسیدن به وزن ایده آل را می توانید از کلینیک رژیمینو بخواهید.

سخن پایانی

با توجه به این که چاقی علاوه بر این که باعث عدم اعتماد بنفس در افراد شده و همچنین باعث ایجاد بیماری هایی از جمله دیابت، فشار خون بالا، بیماری های قلبی و عروقی در افراد می شود، امروزه بسیاری از افراد به دنبال راهکارهایی برای کاهش وزن خود هستند. رژیم های سخت و طاقت فرسا و همچنین انجام انواع ورزش های پرتحرک، برای بسیاری از افراد دشوار است. برای این که بتوانید در بازه زمانی بسیار کوتاهی به وزن ایده آل خود دست پیدا کنید، می توانید از عمل های جراحی و یا دستگاه های لاغری استفاده کنید. هر کدام از این روش ها پس از بررسی شرایط فیزیکی و سلامت عمومی بدن شما توسط فردی متخصص، مشخص می شود. در میان انواع عمل های جراحی، جراحی اسلیو معده در اصفهان به دلیل نتایجی که در کوتاه مدت در بدن افراد ایجاد می کنند، امروزه مورد استقبال افراد قرار گرفته است اما اگر از عوارضی که با گذشت زمان برای بدن ایجاد می کند، آشنا باشید، هرگز سمت این نوع عمل نمی روید!

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *