لاغری با دستگاه اصفهان

لاغری با دستگاه اصفهان

لاغری با دستگاه اصفهان

لاغری از دغدغه های مهم در سال های گذشته است. برای بیشتر افراد لاغری علاوه بر زیبایی نشانه سلامت نیز هست. روش های زیادی برای داشتن اندامی لاغر امتحان می شود از انجام ورزش و داشتن رژیم غذایی تا استفاده از انواع گن های لاغری که ممکن است بعد از مدت کوتاهی این روش ها خسته کننده شوند و افراد تمایلی به ادامه ی آن نداشته باشند. یکی از روش های مدرن که در بیشتر کشورهای دنیا مورد استفاده قرار می گیرد، استفاده از دستگاه های لاغری موضعی برای تسریع روند لاغری است. در این روش غیر تهاجمی امواج بی ضرری که توسط دستگاه ساطع می شود به محل مورد نظر تابیده و بافت چربی ها را درگیر می کند. این کار به مرور چربی های موضعی را جدا کرده و از طریق ادرار و مدفوع آن ها را دفع می کند. در زمان انجام مراحل لاغری موضعی بهترین کار رعایت رژیم غذایی سبکی است که توسط مرکز لاغری اصفهان به افراد داده می شود. این روش برای قسمت های مختلف بدن کاربرد دارد مانند حذف چربی بازو در اصفهان ..و به دلیل بی خطر و غیر تهاجمی بودن مورد استقبال زیادی قرار گرفته است.

ویژگی لاغری با دستگاه اصفهان

انواع دستگاه های لاغری مانند رادیوفرکانس، وکیوم رول، فریز، اندرمولوژی و اولتراسوند مکانیزم های مختلفی هستند که برای لاغری موضعی مورد استفاده قرار می گیرند. دستگاه های لاغری موضعی بدون نیاز به فعالیت زیاد و یا زیر تیغ جراح رفتن در چند جلسه مراجعه کنندگان را به اندام دلخواه می رساند. این روش نیازی به تحمل درد، خونریزی، بخیه وعوارض ناشی از جراحی را ندارد. صرف زمان کوتاه برای رسیدن به نتیجه ی برای کسانی که عجله ی زیادی برای لاغر شدن دارند با استفاده از دوره های درمانی موضعی امکان پذیر است. برای کسانی که با انواع بیماری های ناشی از چاقی درگیر هستند پیش از بروز خطرات جدی گذراندن جلسات لاغری موضعی نوعی درمان محسوب می شود و این افراد می توانند خطرات ابتلا به انواع بیماری ها را کاهش دهند. داشتن اطلاعات دقیق درباره ی نحوه ی کارکرد دستگاه های لاغری باعث از بین رفتن ترس ناشی از انجام چربی سوزی با دستگاه های مخصوص می شود.

لاغری با دستگاه اصفهان

مزایای استفاده از دستگاه های لاغری اصفهان

برای بسیاری از افراد انجام حرکات ورزشی به دلیل مشکلاتی که برای مفاصل آن ها مانند زانو و کمر پیش آمده است دشوار است و امکان انجام ورزش هایی که منجر به چربی سوزی می شود در این گروه وجود ندارد. این افراد به دلیل عدم تحرک کافی به مرور دچار مشکلاتی از قبیل تجمع چربی در قسمت های مختلف بدن می شوند و این چربی ها علاوه بر عدم تناسب اندام، گرفتگی عروق و بروز بیماری را نیز به همراه دارد. مزایای استفاده از دستگاه های مختلف تناسب اندام در این افراد بسیار زیاد است و باعث پیشگیری از خطرات احتمالی و بیماری ها می شود. رژیم غذایی نیز در افرادی که برای مدت کمی قادر به رعایت آن هستند علاوه بر چاقی و لاغری افراطی و ایجاد ترک های پوستی، مشکلاتی از قبیل افتادگی پوست و پیری زودرس را نیز به همراه می آورد. بهترین راه کار برای این افراد استفاده از دوره های درمانی به وسیله ی انواع دستگاه های لاغری است.

هزینه ی لاغری موضعی با دستگاه اصفهان

لاغری به وسیله ی جراحی برای بیشتر افراد جزء راهکارهای دشوار است و همه ی افراد جامعه برای انجام آن تمایل ندارند. هزینه های قبل و بعد از جراحی و عوارض انجام آن در مقایسه با استفاده از دستگاه برای لاغری بسیار زیاد است. روش غیر تهاجمی دستگاه های لاغری برای بیشتر افرادی که قصد این کار را دارند بسیار ترغیب کننده است. برای افراد مختلف در سن و وضعیت بدنی که دارند تعداد جلسات متفاوت خواهد بود و هزینه ی هر جلسه جداگانه محاسبه می شود. در صورت رعایت دستورالعمل های توصیه شده توسط پزشک امکان برگشت چربی ها بسیار کم است و هزینه ای که افراد می کنند برای آن ها به صرفه خواهد بود.

کاربرد بهترین دستگاه لاغری اصفهان

دستگاه های لاغری برای قسمت های مختلف بدن مورد استفاده قرار می گیرد. کاربرد این دستگاه ها برای لاغری موضعی در قسمت هایی مانند، باسن برای خوش فرم کردن، از بین بردن سلولیت های ران و لاغری قسمت های مختلف آن، سفت کردن بازوها، از بین بردن شلی پوست و چربی های جمع شده در شکم، کاهش حجم سینه ها به خصوص در آقایان، سفت کردن پهلوها و از بین بردن برآمدگی های آن، بیشتر است. 12-8 جلسه استفاده از این دستگاه ها باعث کاهش حجم چربی ها شده و در صورتی که فرد بخواهد به لاغری بیشتری دست پیدا کند می تواند با تایید متخصص جلسات را افزایش دهد. استفاده از دستگاه علاوه بر لاغری باعث افزایش گردش خون در بدن، کاهش اسپاسم، کوفتگی و دردهای عضلانی و آزادسازی سموم نیز می شود.

نحوه انجام لاغری موضعی با بهترین دستگاه لاغری اصفهان

برای انجام روش های مختلف لاغری مراجعه به پزشک ضروری است. در جلسه ی اول پزشک با توجه به سن، جنس و معیارهای دیگر روش های مختلف را برای افراد شرح می دهد. برای اغلب افراد روش های لاغری با انواع دستگاه برای قسمت های مختلف بدن توصیه می شود. در این روش کاهش حجم سلولیت در بدن هنگامی انجام می شود که بافت با مکش تحت تاثیر حرکت رول ها قرار می گیرد و سایز بدن را کاهش می دهد. تعداد جلسات بستگی به نظر پزشک دارد ولی مراجعان  اغلب با انجام حداکثر 12 جلسه به نتیجه ی دلخواه می رسند. با قرار دادن دستگاه بر روی قسمت مورد نظر از طریق اشعه بافت های چربی به مرور از بافت اصلی عضله جدا شده و با نوشیدن آب کافی دفع می شود. بهتر است درمان به صورت کامل و زیر نظر پزشک متخصص انجام شود و از مراجعه به مراکز غیر مجاز اجتناب کنید زیرا استفاده از دستگاه هایی که مجوزهای لازم را دارند علاوه بر کارایی درست، سلامت افراد را نیز تضمین می کنند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *