کول تک اصفهان

کول تک اصفهان

کول تک اصفهان

یکی از راه های درمانی برای چربی سوزی موضعی استفاده از فناوری کول تک است. سلول های چربی در این روش درمانی منجمد شده و این سلول ها در بدن کاهش پیدا می کند. این روش غیر تهاجمی است و نیازی به استفاده از جراحی ندارد. کول تک برای قسمت هایی از بدن که چربی های سرسخت دارند بسیار تاثیرگذار است. تاثیر بر لایه های عمیق تر چربی ها و پاک سازی بافت نیاز به زمان بیشتری دارد. 12 جلسه استفاده از این روش نتیجه ی مطلوبی دارد و کاهش چربی ها به وضوح مشاهده می شود. تراش دادن و فرم دهی بدن با کنترل کردن چربی های ناخواسته صورت می گیرد. از این دستگاه برای چربی سوزی در نقاط مختلف بدن استفاده می شود. کاهش سایز بازوها، ران ها، شکم، پهلو، اطراف سینه و زیر چانه از نتایج استفاده از دستگاه کول تک اصفهان است. این دستگاه به راحتی چربی ها را ساکشن می کند و مراجعان می توانند بعد از انجام آن به کارهای روزمره ی خود بپردازند. این دستگاه چربی ها را سفت می کند و سرمای ایجاد شده باعث بی حسی در بدن می شود و حس سوزش را از بین می برد.

ویژگی لاغری با کول تک اصفهان

برای کاهش چربی ها در مناطقی که تجمع چربی باعث بد فرم شدن اندام می شود استفاده از کول تک یکی از گزینه های پیشنهادی برای رفع چربی های انباشت شده است. درمان قسمت های ران و باسن برای کاهش سلولیت نیز تاثیر گذار است. با انجام روش کول تک علاوه بر کاهش چربی ها به درمان مشکلاتی که چاقی برای اکثر افراد به وجود می آورد، کمک شایانی می کند. بدون آسیب رساندن به بافت های اطراف می توان چربی ها ها را در قسمت مورد نظر از بین برد. ایجاد برش و یا درد زیاد و خونریزی در زمان لاغری با کول تک اتفاق نمی افتد و ایجاد درد خفیف بعد از ایجاد حالت انجماد از بین می رود. آسیب به سلول های چربی بعد از تغییرات دمایی از مهمترین دلایل کاهش چربی با کول تک است.

مزایای استفاده از کول تک اصفهان

استفاده از روش لاغری کول تک یکی از بهترین روش های لاغری با دستگاه اصفهان است. برعکس عمل های جراحی که اغلب با درد و خونریزی بسیار و تحمل دوران نقاهت رو به رو است، در این روش فقط با سوزش اولیه مواجه هستیم که با شروع کار دستگاه از بین می رود. این روش غیر تهاجمی مقرون به صرفه است و هزینه های زیاد جراحی را ندارد. بدون ایجاد برش در بدن و به وسیله ی انجماد چربی ها، آن ها را به راحتی جدا کرده و به طور طبیعی دفع می کند. نداشتن عارضه بعد از انجام کول تک باعث شده است افراد زیادی برای تناسب اندام به استفاده از این دستگاه تمایل نشان دهند.

هزینه ی لاغری موضعی با کول تک

هزینه ی لاغری موضعی با کول تک به تعداد جلسات بستگی دارد. برای برخی افراد که چربی های موضعی آن ها انباشت کمتری دارد، تعداد این جلسات کمتر است و نتایج به دست آمده در کمترین زمان به دست می آید. در برخی از مراجعه کنندگان انباشت چربی در حجم زیاد و قسمت های مختلف بدن است و رسیدن به نتیجه ی دلخواه نیاز به طی کردن مراحل بیشتری دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ی هزینه های جلسات کول تک به مرکز لاغری اصفهان رژیمینو مراجعه کرده و یا با شماره های مندرج در سایت تماس بگیرید.

کاربرد کول تک اصفهان

چربی ها در نواحی مورد نظر در بدن با استفاده از دستگاه کول تک در یک ناحیه جمع می شوند. کول تک سلول های چربی تجمع کرده را به وسیله ی انجماد از بین می برد. این چربی ها توسط متابولیسم طبیعی بدن دفع می شوند. با انجام رژیم غذایی فقط سلول های چربی کوچک می شوند و با رها کردن رژیم، این سلول ها دوباره بزرگ شده و به حالت اولیه برمی گردد. استفاده ی همزمان از رژیم غذایی و دوره های درمانی با کول تک باعث می شود سلول های چربی از بین بروند و این دو روش با تکمیل یکدیگر به لاغری منجر شود.

نحوه ی انجام لاغری با کول تک

برای حفاظت از سطح پوست در اولین مرحله قسمت مورد نظر با پد ژلی خنک پوشانده می شود. هندپیس ها دستگاه کول تک برای انجام ساکشن روی بافت مورد نظر قرار می گیرد. بافت چربی توسط دستگاه احاطه شده و دما را به شیوه ی کنترل شده کاهش می دهد. این کار باعث دور شدن بافت چربی از دیگر ساختارهای بدن می شود. با ایجاد کشش توسط هندپیس ها احساس کشیدگی در بدن به وجود می آید. سلول های چربی نسبت به دیگر بافت ها در مقابل دما حساس تر هستند و با ایجاد انجماد به صورت کنترل شده ای می میرند. این روش درمان برای کاهش وزن نیست و فقط سایز را کم می کند و با رعایت رژیم غذایی امکان برگشت دوباره ی چربی ها به صفر می رسد.

نتایج استفاده از دستگاه کول تک

بعد از گذراندن دوره هایی که توسط پزشک مشخص می شود می توان به وضوح کاهش بافت چربی را در قسمت مورد درمان مشاهده کرد. در صورتی که نقاط مورد نظر کوچک باشد نیاز به 40 دقیقه زمان برای رفع چربی ها است و برای محل های بزرگتر تا 70 دقیقه نیز زمان برای رسیدن به سایز ایده آل باید صرف شود. این دستگاه دارای دو دسته است و می توان همزمان دو نقطه را با این دستگاه مورد درمان قرار داد. بیش از یک میلیون نفر در 40 کشور دنیا با این روش درمانی به اندام ایده آل رسیده اند و به دلیل استفاده ی موضعی مشکلاتی برای اندام های داخلی به وجود نیامده است. در صورتی که به مراکز مجاز مراجعه کنید امکان ایجاد مشکل یا خطر به صفر می رسد زیرا این مراکز کار درمانی خود را زیر نظر پزشک معالج انجام می دهند و برای انجام هر کدام از مراحل تمام موارد ایمنی را رعایت می کنند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *