لیپوماتیک غبغب اصفهان

لیپوماتیک غبغب اصفهان

لیپوماتیک غبغب اصفهان

لیپوماتیک به معنی خالی کردن چربی از اندام های بدن به صورت موضعی است و لیپوماتیک غبغب اصفهان به معنای تخلیه چربی هایی است که زیر چانه جمع شده اند. بسیاری از افراد با معضل داشتن غبغب رو به رو هستند و با مشاهده خود در آینه احساس خوشایندی ندارند و تن به عمل جراحی خطرناک می دهند که گاهی با عوارض شدیدی را برای فرد به وجود می آورد.

بیشتر بخوانید: رفع غبغب در اصفهان

نحوه انجام لیپوماتیک غبغب اصفهان

برای انجام لیپوماتیک غبغب اصفهان در کلینیک های مختلف، ابتدا بی حسی موضعی را انجام داده و گردن را استریل کرده و شکافهای ریزی در ناحیه ی گردن ایجاد کرده و بعد لوله کانولا را به درون چربی ها از راه آن شکافهایی که ایجاد شده بود وارد می‌کنند و بعد چربی ها را با حرکات ارتعاشی تخریب می کند. چربی های تجزیه شده توسط لیپوماتیک خارج و بعد بخیه و پانسمان می شوند.

لیپوماتیک غبغب برای چه افرادی مناسب نیست؟

  • زنان باردار و شیرده
  • کسانی که از نظر جسمی سلامت کافی را ندارند
  • افرادی که قبلابه بیماری های خاص مثل فشارخون بالا
  • بیماری های قلبی و ریوی
  • افرادی که دیابت دارند و افرادی که زخم های آنها به سختی بهبود میابد اصلا برای این عمل مناسب نیستند.
  • افرادی که به داروهای بیهوشی حساسیت دارند.
  • افرادی که دارای پوست شل هستند اصلا مناسب نیستند.
  • افرادی که اضافه وزن دارند.
  • کسانی که سیگاری هستند این روش توصیه نمیشود.
  • مناسب ترین سن برای لیپوماتیک سن ۳۰ تا ۶۰ سال میباشد.
  • افرادی که رعایت کردن رژیم غذایی برایشان سخت است اصلا توصیه نمیشود زیرا دوباره چربی های اضافی ناحیه گردن بر میگردد.

مراقبت های بعد از لیپوماتیک غبغب اصفهان

۱ . درد های روز های اول با توجه به میزان چربی خارج شده متغیر است ؛ حتی اگر بهترین جراح لاغری اصفهان را برای لیپوماتیک غبغب در اصفهان هم انتخاب کرده باشید راه فراری از تحمل این درد ها نیست !

۲ . مسکن هایی برای شما تجویز می ‌شود زیرا مسلما شما با درد های شدید بعد از پیکرتراشی مواجه می شوید. پزشک لوله ای را در غبغب شما قرار می دهد تا مایعات ترشح شده از این ناحیه خارج شود. این لوله نباید تکان بخورد زیرا به گردن شما آسیب وارد می شود.

۳. حتما باید از گردنبند کشی استفاده کنید و از حرکت بیش از حد جدا خودداری کنید.

۴. تا مدتی بعد از عمل باید در زمان استراحت سر خود را بالاتر از بدن قرار دهید تا از جمع شدن مایعات در محل جراحی جلوگیری کنید.

۵. باید از داروهایی استفاده کرده تا از عفونت جلوگیری کنید.

۶. غبغب شما دچار التهاب و قرمزی میشود این امر طبیعی است.

لیپوماتیک غبغب اصفهان

تاثیرات تغذیه مناسب بعد از لیپوماتیک غبغب

باید به این نکته توجه کنید که جراحی لاغری معجزه نیست و باید روش زندگی خود را تغیر داده و نباید به رژیم غذایی قبل خود باز گردید و باید حتما رژیم غذایی مناسب داشته باشید تا از تجمع چربی مجدد در غبغب جلوگیری کنید در واقع ماندگاری نتیجه ی این عمل به رژیم غذایی شما بستگی دارد. برای این امر شما میتوانید از بهترین متخصص تغذیه در اصفهان کمک بگیرید.

نکات کلیدی و اساسی مراقبت بعد از لیپوماتیک غبغب

۱. باید بعد از عمل لیپوماتیک غبغب اصفهان از کارهایی که موجب استرس شما می شوند جلوگیری کنید و همیشه آرامش داشته باشید.

۲. بعد از عمل لیپوماتیک غبغب اصفهان باید فعالیت‌ های بدنی ملایم داشته باشید تا از بروز لخته های خون در بدن جلوگیری کنید.

۳. اگر بعد از جراحی درد شدیدی داشتید و غیر قابل تحمل بود حتما با دکتر لاغری اصفهان تماس بگیرید.

۴.باید بعد از جراحی گردن پوششی که دکتر در اختیار فرد گذاشته را مرتب به روی گردن خود ببندید. این پوشش، لوله هایی که برای خروج مایعات در محل قرار داده شده اند را در جای خود ثابت نگه میدارند.

۵. از کشیدن سیگار و نوشیدنی الکلی تا ۶ هفته خودداری کنید .

۶.اگر داروهایی مانند ایبوپروفن و یا آسپرین مصرف می کنید با پزشک خود در میان بگذارید.

دوران نقاهت لیپوماتیک غبغب

بعد از عمل لیپوماتیک غبغب اصفهان، کمی درد، تورم و کبودی خواهید داشت و ممکن است پوست شما سفت شود. این عوارض حدود دو هفته باقی می مانند و ممکن است چندین ماه طول بکشد تا بخیه ها و برش هایی که در عمل ایجاد شده است به طور کامل خوب شود‌. اگر مراقب نباشید و فعالیت های سنگین ، ورزش پر فشار و یا شغل سختی  داشته باشید میتوانید تورم بیشتری ایجاد کند و بخیه ها را بازکند. در بیماران درجات مختلفی کبودی و تورم دارند که این تورم میتواند نا متقارن باشد گاهی اوقات بصورت توده ای میباشد. بنابرین رعایت نکات در دوران نقاهت بسیار حیاتی است

هزینه لیپوماتیک غبغب اصفهان

این هزینه بستگی به روش جراحی لیپواتیک غبغب در اصفهان دارد. این هزینه ها شامل هزینه بیمارستان یا کلينيک، هزینه های بیهوشی، دارو و ابزار، کادر درمان، زمان عمل، تجربه و اعتبار پزشک است.

در پایان، با توجه به معایب و عوارضی که برای جراحی لیپواتیک غبغب در اصفهان گفته شد، حتی اگر به بهترین جراح لیپواتیک غبغب در اصفهان مراجعه کنید نمی توانید از عوارض این عمل که گاهی منجر به مرگ نیز می شود، در امان باشید، بنابراین، توصیه می شود که اگر به دنبال جراحی لیپواتیک غبغب در اصفهان هستید، دست نگه دارید و با مراجعه به بهترین متخصص تغذیه در اصفهان از روش های کم خطر و دستگاه های پیشرفته برای رفع غبغب در اصفهان استفاده کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *