هزینه عمل اسلیو اصفهان

هزینه عمل اسلیو اصفهان

هزینه عمل اسلیو اصفهان

یکی از دغدغه های امروزه اکثر افرادی که به زیبایی اندام خود اهمیت می دهند پیدا کردن راهی مطمئن برای رسیدن به اندام ایده آل و مدنظر خود می باشد از این رو سعی دارند تا به هر وسیله ای که شده به این هدف دست پیدا کنند. پیشنهاد ما به شما راهی مطمئن، اثربخش و بدون هیچگونه عارضه ای می باشد که این راه با مراجعه به کلینیک لاغری رژیمینو میسر می شود. بهترین کلینیک لاغری اصفهان با بهره مندی از پیشرفته ترین متدهای روز دنیا و بکارگیری بهترین و با کیفیت ترین همچنین اثر بخش ترین دستگاه های لاغری روز دنیا موفق به ارائه ی خدمات ارزنده ای در زمینه ی زیبایی اندام و لاغری شده است و با کسب تجربه ی طولانی مدت موفقیت آمیز در این حوزه وکسب رضایت از سوی مراجعین خود، کارنامه ی درخشانی را برای فعالیت خود رقم زده است.

اساس کار این کلینیک بدون هیچگونه جراحی و عارضه ای با هدف زیبا سازی اندامی همچون شکم ، بازو، چربی سوزی ران در اصفهان، رفع غبغب، حذف چربی اضافی پهلو و سایر نواحی دیگر بدن که هرکدام از این اقدامات در نوع خود تا به امروز بسیار موفقیت آمیز و اثر بخش بوده است. بنابراین باز هم تاکید می کنم برای دستیابی به یک اندام زیبا و دلخواه سعی کنید به مراکز معتبر در زمینه ی تناسب اندام و لاغری اندام همچون رژیمینو بهترین مرکز لاغری در اصفهان مراجعه کنید تا با اطمینان و خیالی راحت به هدف خود برسید. انواع مختلفی از عمل های زیبایی اندام وجود دارد که دارای شرایط و ویژگی های منحصر بفردی می باشند اما در کنار آن مواردی هم شامل می شوندکه ممکن است نگرانی هایی نیز به دنبال داشته باشند. یکی از این عمل ها، عمل اسلیو معده می باشد که در ادامه به آن بیشتر خواهیم پرداخت.

هزینه عمل اسلیو اصفهان

معرفی عمل اسلیو معده

عمل اسلیو معده در واقع به نوعی جراحی به منظور رفع چاقی و ایجاد لاغری بروی معده می گویند. در این روش به میزان 70 تا 80 درصد از حجم معده با استفاده از جراحی برداشته می شود و به اصطلاح معده کوچک می شود.  این عمل در 2 روش مختلف انجام می شود اسیلو به روش معمولی و اسیلو به روش لاپاراسکوپی که سبب کاهش اشتها و در نتیجه کاهش وزن می شود.

اسلیو معده به روش معمولی: جراحی و یا اسلیو معده به روش معمولی بدین نحو می باشد که پزشک متخصص از طریق عمل جراحی بخشی از معده را برداشته و آن را کوچک می کند که سبب کاهش اشتها و وزن در فرد می شود همچنین پزشک گاهی مسیر جذب مواد غذایی را برای فرد تغییر داده تا بدین طریق جذب مواد غذایی به میزان چشمگیری کم شود در نتیجه لاغری بوجود آید.

اسلیو معده به روش لاپاراسکوپی: جراحی از طریق لاپاراسکوپی برای اسلیو معده نیاز به تخصص بالای پزشک جراح اسلیو معده دارد و باید تحت نظر او انجام شود زیرا در غیراینصورت آسیب های جبران ناپذیری پس از انجام این عمل پرخطر برای فرد بوجود می آید. در این نوع عمل پزشک قسمتی محدود از معده را کم می کند تا با انجام این عمل حجم مصرف و درنهایت جذب مواد غذایی در فرد کاهش پیدا کند. تفاوتی که این نوع اسلیومعده با نوع اسلیو معمولی معده دارد در روش عمل جراحی آن می باشد. در روش اسلیو به روش لاپاراسکوپی پزشک بجای آنکه کل ناحیه ی شکم را باز کند تنها چند نقطه از ناحیه ی شکم را برش کوچک زده و عمل را انجام می دهد.

عوارض عمل اسلیو معده

همانطور که قبلا نیز اشاره نمودیم اسلیو معده نوعی عمل جراحی بروی معده می باشد که با برداشتن قسمتی از معده و کوچک کردن آن صورت می پذیرد بنابراین این عمل خود نیز شامل عوارض بعد از جراحی می شود گرچه اسلیو معده طی تحقیقاتی که بروی آن انجام شده است. درصدخطر مرگ و میر در آن بسیار پایین می باشد اما در هرجهت باید از عوارض و مشکلات بعد از آن مطلع شویم و با آگاهی کامل درباره ی انجام آن تصمیم بگیریم. ازجمله عوارضی که  امکان ایجاد آن وجود دارد میتوان به امکان خونریزی در زخم ناشی از عمل یا خونریزی داخلی بدن وجود دارد، ایجاد لخته ی خون یا ترومبوز ورید عمقی (DVT)، ایجاد آمبولی ریوی در اثر انتقال لخته خون  همچنین عوارضی که امکان دارد در معده رخ بدهد میتوان به نشت مایعات در درون معده از ناحیه ی بخیه و زخم، انسداد و سوزش معده همچنین بروز کمبود ویتامین هایی که توسط معده تولید می شود اشاره نمود.

پایان

عمل جراحی اسلیو معده شامل هزینه های بسیار بالایی نسبت به دیگر راه های درمان چاقی می باشد. در اسلیو معده با توجه به تجهیزات لازمی که برای انجام آن مورد نیاز است، تهیه ی این لوازم نیز بر هزینه ی این عمل می افزاید که در کلیت موضوع میتوان گفت میانگین این هزینه بین 55 تا 60 میلیون تومان می باشد.پیشنهاد ما به شما راه های بسیار کم هزینه تر و اثر بخش تر همچنین بدون عارضه ای که رژیمینو بهترین کلینیک لاغری اصفهان به شما عزیزان ارائه می دهد، می باشد. رژیمینو این اطمینان را به شما می دهد که با درمان های موثر خود تا رسیدن به نتیجه ی دلخواهتان درکنار شما و همراه شما خواهد بود.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *