دکتر بای پس معده در اصفهان

دکتر بای پس معده در اصفهان

دکتر بای پس معده در اصفهان

افرادی که برای بدست آوردن اندام ایده آل خود روش های مختلفی را امتحان نموده و نتیجه ای کسب نکرده اند به عمل های جراحی لاغری روی می آوردند گرچه نگرانی و دغدغه های انجام این جراحی ها جز لاینفک این عمل ها می باشد اما با اینحال افراد از روی ناچاری و یا ناآگاهی به سمت انجام این عمل ها کشیده می شوند. پیشنهادی که ما دراین زمینه به افرادی که به دنبال راه حل مناسب و بدون عوارض جهت لاغری می باشند می دهیم، مراجعه به بهترین کلینیک لاغری در اصفهان با نام رژیمینو می باشد. این کلینیک با استفاده از بهترین و کارآمدترین روش های لاغری و با استفاده از دستگاه های بروز و پیشرفته ی دنیا بطور موضعی و بدون جراحی تاثیرات مثبت و نتیجه بخشی در این خصوص اعمال نموده است. استفاده از دستگاه لاغری در اصفهان در مرکز لاغری رژیمینو روشی موثر و عالی و جایگزین برای انواع عمل های جراحی لاغری می باشد که تا به امروز موفق شده تا افرادی زیادی را به اندام ایده آلشان برساند.

یکی از روش های لاغری از طریق جراحی، عمل بای پس معده می باشد. افراد هنگامی که از روش های لاغری مانند رژیم غذایی و فعالیت های ورزشی نتیجه نگرفته اند به این عمل روی می آورند حال می خواهیم درباره ی عمل بای پس معده  اطلاعات بیشتری در اختیار شما عزیزان قرار دهیم پس تا آخر این مقاله با ما همراه شوید.

دکتر بای پس معده در اصفهان

عمل بای پس معده چیست

یکی از روش هایی که امروزه برای لاغری و کاهش سایز در بین افراد متداول شده است عمل بای پس معده می باشد. عمل بای پس معده اصفهان نوعی جراحی برای کاهش سایز و وزن می باشد که درآن قسمتی کوچک از معده بطور مستقیم به روده ی کوچک وصل می شود. در بای پس معده با متصل شدن قسمت کوچک معده یا بعبارتی کیسه ی کوچک از معده به روده ی کوچک ، غذای بلعیده شده بعد از ورود به قسمت کوچک معده سریعا وارد روده ی کوچک می شود و در فرآیند خروج قرار می گیرد. با این عمل غذایی که وارد معده می شود به قسمتی هایی که معده و روده ی کوچک غذا را جذب می کنند نمی روند. در این عمل فرد بدلیل کوچک شدن معده با غذای کم احساس سیری می کند در نتیجه کالری کمتردریافت می کند و با گذشت زمان با کاهش تدریجی وزن لاغر می شود. پروسه ی این عمل جراحی بدین گونه می باشد که به بیهوشی عمومی فرد نیاز دارد در واقع این عمل غیر موضعی و همراه با برش و خونریزی می باشد و بعد از عمل نیاز به یک دوره نقاهت و برنامه ی غذایی مناسب دارد.

بهترین جراح بای پس معده در اصفهان

 بهترین جراح بای پس معده در اصفهان ابتدا با کسب اطلاعات لازم درباره ی وضعیت جسمانی فرد با استفاده از توانایی خود و تجهیزات موردنیاز به عمل بای پس بروی فرد می پردازد. این عمل به دلیل حساسیتی که دارد  باید توسط دکتر و جراح متخصص بای پس معده انجام گیرد. در روش بای پس معده در اصفهان، جراج درابتدا، معده ی فرد را به دو قسمت تقسیم می کند بدین گونه که در قسمت بالا بخش کوچک از معده و در قسمت پایینی بخش قسمت بزرگ معده شکل می گیرد. قسمت بالایی معده یا همان قسمت کوچک در واقه همان بخشی می باشد که غذایی که مصرف می شود به آن وارد می شود. میزان غذایی که این قسمت در خود نگه می دارد 28 گرم می باشد که سبب می شود فرد کمتر غذا مصرف کند و با ادامه ی این روند از کاهش وزن برخوردار شود. بعد از مرحله ی نخست نوبت به ایجاد مسیر برای بای پس در روده می باشد. همانطور که معنای لغوی بای پس در زبان انگلیسی به میانبر اطلاق می شود هدف عمل بای پس معده نیز ایجاد یک راه جدید برای دریافت و هضم غذا در بدن می باشد. جراح بای پس معده با اتصال قسمتی کوچک از روده ی کوچک به قسمت بالایی معده سبب می شود غذایی که فرد مصرف می کند به قسمتی از روده ی کوچک وارد شوددر نتیجه سبب جذب کالری کمتر می شود که لاغری و کاهش وزن را بدنبال خواهد داشت و با گذشت زمان فرد میتواند با تنظیم برنامه ی غذایی خود به وزن مورد نظر خود دست پیدا کند.

دکتر بای پس معده در اصفهان

استفاده از عمل بای پس معده یا دستگاه لاغری

همانطور که میدانیم عمل بای پس معده نوعی جراحی معده محسوب می شود که بصورت غیر موضعی و تهاجمی بروی فرد اعمال می شود. این عمل باتوجه به ویژگی که دارد همراه با ایجاد شکاف و برش همچنین خونریزی می باشد که پس از آن نیاز به یک دوره ی نقاهت و مراقبت های پس از آن می باشد. این عمل در کنارآنکه نتیجه بخش می باشد اما دارای ریسک نیز می باشد و امکان بروز عوارض پس از آن وجود دارد که می تواند برای فرد حالات ناخوشایندی بوجود بیاورد و تا مدتها فرد را درگیر کند. روش های نوین لاغری که با کمترین ریسک پدیدار شدند توانستند بخوبی جایگزین عمل های جراحی دشوارلاغری شوند. کلینیک لاغری رژیمینو بهترین مرکز لاغری در اصفهان موفق به ارائه ی خدمات لاغری و تناسب اندام با بهره مندی از پیشرفته ترین دستگاه های لاغری بروز دنیا بصورت موضعی و غیرتهاجمی بدون نیاز به جراحی و خونریزی شده است که تا به امروز بسیار نتیجه بخش بوده است. روش های لاغری با دستگاه با استفاده از اشعه و فرکانس های غیر مضر بصورت غیر تهاجمی نواحی مورد نظر را تحت تاثیر قرار می دهد. در این عمل هیچگونه شکاف و خونریزی ایجاد نمی شود و فرد پس از دوره ی چند جلسه ای درمان، بدون نیاز به دوره ی نقاهت می تواند به فعالیت های روزانه ی خود ادامه دهد.

پایان بندی

روش های زیادی برای لاغری وجود دارد که افراد برای رسیدن به اندام ایده آل مدنظرشان به آن روی می آورند. گاهی این روش ها موثر و گاهی بی تاثیر می باشد که سبب می شود فرد اعتماد به نفس خود را از دست بدهد و بدون ناآگاهی و تنها برای لاغر شدن به روش های پرخطر روی بیاورد. لاغری با استفاده از دستگاه های لاغری یکی از روش های کاملا تضمین شده و بی خطر می باشد و طی گذشت دوره ی چند جلسه ای فرد تاثیرات مثبت آن را احساس می کند. عمل های جراحی لاغری همچون عمل بای پس معده شاید در کوتاه مدت بتواند نتیجه بخش باشد اما دوره ی نقاهت و امکان ایجاد مشکلات گوارشی و ناسازگای این نوع عمل با بدن وجود دارد و بطور کلی ریسک پذیر است بنابراین نگرانی و دغدغه هایی که این عمل  برای فرد بدنبال دارد، افراد را از انجام این عمل منع خواهد نمود. 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *