لیپوماتیک ساق پا اصفهان

لیپوماتیک ساق پا اصفهان

لیپوماتیک ساق پا اصفهان

دستگاه های تخصصی لاغری در مجموعه ی رژیمینو با استفاده از تخصص بهترین دکتر لاغری اصفهان آماده ارائه ی انواع خدمات در زمینه ی لاغری قسمت های مختلف بدن می باشد. این مرکز روش های غیر تهاجمی را با توجه به نیاز مراجعان و با دستگاه های تخصصی انجام می دهد.

لیپوماتیک دستگاهی است که با کمک ایجاد ویبره چربی های موجود در ساق پا را با جمع آوری در قسمت های مورد نظر تکه تکه می کند. ساکشن کردن چربی ها و خارج کردن آن ها از بدن در مرحله ی بعدی انجام می شود. لیپوماتیک را برای قسمت های مختلف بدن انجام می دهند. خدماتی مانند لیپوماتیک غبغب اصفهان با در نظر گرفتن نیاز مراجعان انجام می شود. این روش موضعی با تشخیص پزشک برای رده های مختلف سنی قابل انجام است.

روش انجام لیپوماتیک ساق پا

انجام لیپوماتیک برای چربی های موضعی و مقاوم روشی کاربردی محسوب می شود. این چربی ها در نواحی ای مانند شکم، ساق پا و ران با مدل تجمعی که دارند باعث از فرم افتادن قسمت های مختلف بدن به خصوص پاها می شود. این عمل غیر تهاجمی را متخصصان در مرکز زیبایی رژیمینو انجام می دهند. استفاده از خدمات پیکر تراشی باعث رفع نیاز مراجعان و رسیدن به فرم ایده آل است. این عمل برای کسانی که به دلیل ترس از جراحی و بی حسی موضعی از پیکرتراشی اجتناب می کنند، توصیه می شود. برای انجام این کار سوراخ ریزی را بر روی ساق پا ایجاد کرده و با استفاده از بی حسی موضعی لوله ی کانولا را وارد قسمت مورد نظر می کنند. ارتعاشی که لوله ایجاد می کند به خرد کردن بافت چربی منجر می شود. ارسال امواج توسط دستگاه با ایجاد مکش می توان این چربی ها را از سوراخ ایجاد شده خارج کند.

هوشمند سازی این دستگاه باعث آسودگی خیال پزشک و بیمار می شود زیرا دستگاه با وارد شدن به قسمت مورد نظر درصورتی که با عصب و عضله و قسمت های بدون چربی برخورد کند به آن ها نزدیک نمی شود و احتمال آسیب رسیدن به عضله به صفر می رسد. ایمنی بالایی که دستگاه لیپوماتیک دارد باعث می شود از نظر دسترسی به چربی ها و ایمنی مورد نظر در این زمینه مراقبت های لازم صورت بگیرد. عوارض خفیف از دیگر ویژگی های انواع لیپوماتیک مانند لیپوماتیک شکم اصفهان می باشد.

لیپوماتیک ساق پا اصفهان

مزایای استفاده از لیپوماتیک ساق پا

ساق پا یکی از مهم ترین قسمت های بدن است و فرم آن تاثیر زیادی در زیبایی اندام دارد. خارج کردن چربی های ساق پا با روش لیپوماتیک علاوه بر افزایش زیبایی باعث رفع مشکلاتی از قبیل دردهایی می شود که زیاد بودن وزن برای مفاصل به وجود می آورد. احساس رضایت درونی و اعتماد به نفس با پوشیدن لباس های مختلف از دیگر مزایای استفاده از این دستگاه برای لاغری موضعی می باشد. استفاده از این روش از پوست نیز محافظت خواهد کرد و افراد با انجام آن دچار افتادگی و مشکلاتی از قبیل شل شدن پوست نمی شوند. این دستگاه به شکلی طراحی شده است که استفاده از آن کمترین عوارض جانبی را به وجود می آورد. دوران نقاهت در این عمل به دلیل خونریزی، درد و کبودی بسیار کم پایین است و مشکلات عدیده ای را به وجود نمی آورد. فرد بعد از مدت کوتاهی به وضعیت عادی بازمی گردد و نیازی به درمان های طولانی مدت برای بهبود وجود امکان ندارد. به وجود آمدن واکنش هایی مانند آمبولی، عفونت و آلرژی با استفاده از این دستگاه دیده نشده است.

مدت زمان درمان بعد از لیپوماتیک ساق پا

عوارض و هزینه های جراحی های زیبایی باعث به وجود آمدن روش های جدید در روند مربوط به رسیدن به فرم ایده آل به خصوص در نواحی مختلف مانند ساق پا شده است. برای انجام این روش بهتر است آشنایی کلی با روند آن داشته باشید.

کبودی و ورم در زمان انجام این روش تا سه روز بعد از جراحی ساق پا ادامه دارد. ولی بعد از گذشت دو هفته این تورم به آرامی از بین می رود. بعد از گذشت یک ماه بدن به طور کامل به حالت اولیه باز می گردد و کمتر اثری از انجام این مراحل وجود دارد. رسیدن به فرم ایده آل در قسمت های مختلفی مانند ساق پا بعد از گذشت دو ماه به خوبی مشاهده می شود. استفاده از ماساژ ملایم و تخصصی می تواند به بهبود افراد و افزایش تاثیر استفاده از دستگاه کمک کند. گن هایی که برای انجام این کار مورد استفاده قرار می گیرد باعث می شود علاوه بر فرم دهی از افتادگی پوست نیز جلوگیری شود. در صورتی که از روش های معمول لاغری نتیجه ای حاصل نشده باشد و یا فرم بدن در اثر این روش ها ناهماهنگ باشد استفاده از دستگاه لیپوماتیک توصیه می شود.

لیپوماتیک ساق پا اصفهان

بهترین متقاضی روش لیپوماتیک ساق پا

برای استفاده از روش لیپوماتیک ساق پا باید در نظر داشته باشید که پیش از هر اقدامی باید با پزشک مشورت کنید. این کار باعث می شود در صورتی که استفاده از این روش لاغری موضعی مشکلی برای فرد متقاضی ایجاد می کند پزشک بتواند درباره ی انجام آن هشدارهای لازم را بدهد. برای کسانی که توده های بزرگی در قسمت ساق پا دارند انجام این روش مناسب تر است. برای کسانی که به دلیل تجمع چربی ها در قسمت های مختلف ساق پا دچار مشکلاتی از قبیل راه رفتن سخت و نامتعادل هستند بهترین روش استفاده از دستگاه های لاغری موضعی مانند لیپوماتیک است. کسانی که بافت چربی آن ها به گونه ای است که می توانند چربی های پای خود را در دست بگیرند متقاضی مناسبی برای انجام این روش هستند.

نتیجه گیری

برای افرادی که نیاز به انجام عمل هایی از قبیل برداشتن چربی در قسمت های مختلف مانند ساق پا هستند و از ترس جراحی این کار را به تعویق می اندازند استفاده از روش لیپوماتیک ساق پا توصیه نمی شود. به دلیل عوارض کم و دوره ی نقاهت کوتاه مدت این روش جایگزین های بهتری دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه ی خدمات لاغری می توانید با شماره های درج شده در سایت رژیمینو تماس بگیرید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *