کرایولیپولیز چیست و چگونه موجب لاغری می شود؟

کرایولیپولیز چیست و چگونه موجب لاغری می شود؟

کرایولیپولیز چیست و چگونه موجب لاغری می شود؟

کرایولیپولیز از جمله روش هایی است که برای لاغری و رفع چربی های مضر پیشنهاد می شود. این روش که نیازی به جراحی نداشته و از طریق راه های غیر تهاجمی انجام می شود، برای کاهش چربی های موضعی استفاده می شود. روش کرایولیپولیز به افرادی که اضافه وزن زیادی دارند با فریز کردن چربی ها سایز کم کنند.

کلینیک لاغری رژیمینو با استفاده از بهترین تجهیزات روز دنیا موثرترین روش های کم کردن سایز و رسیدن به فرم دلخواه را به مراجعان خود پیشنهاد می دهد. با توجه به شرایط هر فردی روش خاصی پیشنهاد می شود و تا زمان انجام آن ها و تثبیت وزن متخصصین این مرکز در کنار شما خواهند بود.

نواحی مناسب بدن برای کرایولیپولیز

استفاده از روش کرایولیپولیز برای جدا کردن چربی ها از بافت قسمت هایی از بدن مانند، شکم و پهلو، قسمت های داخلی و خارجی ران، زیر چانه، بالا و پشت کمر و باسن تاثیر زیادی دارد. تجمع چربی ها در این قسمت باعث از فرم افتادن بدن می شود و با استفاده از روش های مدرن می توان به کاهش سایز و ایجاد فرم مناسب در آن ها پرداخت.

کرایولیپولیز چیست و چگونه موجب لاغری می شود؟

روش کار با کرایولیپولیز

استفاده از روش کرایولیپولیز برای لاغری نیاز به جراحی ندارد و می توان آن را به صورت سرپایی انجام داد. مرکز لاغری اصفهان با آنالیز کردن نواحی مورد نیاز برای کاهش چربی و علامت زدن این نواحی برای رفع چربی ها، اقدام های لازم را انجام می دهند. با استفاده از دستگاه اپلیکاتور سلول های چربی در زیر پوست منجمد می شوند. برای محافظت از پوست استفاده از پد ژل انجام می شود و بعد از آن قسمت های برآمده از انباشت چربی ها به دهانه ی اپلیکاتور کشیده می شود. مکیده شدن چربی ها را می توان از طریق سرما، گز گز شدن پوست و در مواقعی درد و یا گرفتگی احساس کرد. به دلیل بی حس شدن ناحیه ی مورد نظر در عرض 10 دقیقه این احساس از بین می رود. برای هر ناحیه 1 ساعت استفاده از این درمان به مکیده شدن چربی ها کمک می کند و بعد از ماساژ، سلول های چربی شروع به تجزیه می کنند.

ازبین رفتن سلول های چربی با کرایولیپولیز

به دلیل آسیب پذیری سلول های چربی در برابر سرما استفاده از روش کرایولیپولیز جواب دهی مناسبی داشته است. مرگ سلول های چربی های مضر با استفاده از این روش غیر تهاجمی باعث می شود بتوان آن ها را از بافت اصلی به سادگی جدا کرد. در فاصله ی زمانی بین 4 ماه بعد از استفاده از روش درمانی، میانگین بین 15 تا 28 درصد از سلول های چربی به آرامی از بین می روند. تغییرات اولیه در هفته ی سوم بعد از شروع درمان قابل مشاهده می باشد و بعد از 4 ماه رفع چربی ها محسوس می شود.

هزینه ی جلسات درمانی با روش کرایولیپولیز

با توجه به متغیر بودن تعداد جلسات مورد نیاز برای هر فرد و نوسان قیمت ها بهتر است در هر زمانی که تصمیم به استفاده از روش کرایولیپولیز برای لاغری موضعی در اصفهان گرفتید با مشورت کردن با پزشک مورد نظر خود از هزینه هایی که برای هر جلسه مورد نیاز است اطلاع کسب کنید. به منظور سهولت در دسترسی به خدمات مرکز رژیمینو راه های ارتباطی از طریق سایت برای مراجعان در نظر گرفته شده است.

کرایولیپولیز چیست و چگونه موجب لاغری می شود؟

مزایای استفاده از روش کرایولیپولیز

استفاده از روش کرایولیپولیز برای درمان و رفع چربی های موضعی به دلیل نیاز نداشتن به جراحی مورد استقبال افرادی قرار گرفته است که اضافه وزن زیادی دارند. انتخاب این روش به دلیل کم خطر بودن صورت می گیرد و خطر ایجاد عفونت در زمان گذراندن دوره های درمانی وجود ندارد. به دلیل سرپایی بودن کرایولیپولیز استفاده از بیهوشی و داروهای بی حسی نیاز نیست. می توان برای یک جلسه نواحی بیشتری را برای درمان انتخاب کرد تا مراجع بتواند زودتر به نتیجه برسد. به دلیل عدم ایجاد مشکل می توان بعد از گذراندن هر جلسه به آسانی به فعالیت های روزمره پرداخت. استفاده از این روش در سنین مختلف بدون ایجاد مشکلات احتمالی توصیه می شود. در این روش درمانی امکان آسیب رساندن به رگ های خونی، ماهیچه ها و بافت های عصبی وجود ندارد و سلول های چربی به آسانی از بدن خارج می شوند.

جلسات مورد نیاز برای استفاده از کرایولیپولیز

با توجه به تعداد نواحی بدن که نیاز به رفع چربی و فرم دهی دارد در جلسات اولیه می توان تا حدودی تعداد جلسات درمانی را مشخص کرد. برای افرادی که دچار چاقی مفرط هستند و نواحی بیشتری در زمان درمان درگیر می شود استفاده از تعداد بیشتری از جلسات توصیه می شود. در صورتی که پزشک معالج توصیه کند بیش از یک روش درمان برای رسیدن به فرم ایده آل مورد نیاز است. برای اطمینان از تعداد جلسات درمانی می توانید با پزشک مشورت کرده و در صورت نیاز با روش های مختلف آشنا شوید.

مدت زمان تاثیر کرایولیپولیز

روش هایی مانند کرایولیپولیز از جمله روش های دائمی برای لاغری هستند و بازگشت چربی ها و افزایش سایز فقط در زمانی رخ می دهد که فرد مورد درمان به توصیه های پزشک خود توجه نکرده و با دریافت بیش از حد کالری و عدم تحرک، به بازگشت سریع تر چربی ها کمک کند. به همین دلیل پزشکان در رژیمینو بهترین کلینیک لاغری اصفهان علاوه بر توضیحات لازم برای بیماران، آن ها را در جهت عدم بازگشت چربی ها تا زمان لازم همراهی می کنند.

نتیجه گیری

برای استفاده از خدمات لاغری رژیمینو می توانید با پزشکان این مجموعه مشورت کرده و بهترین روش را انتخاب کنید. به دلیل غیر تهاجمی بودن این روش ها و هزینه ی کمتر آن ها نسبت به راه های لاغری با استفاده از جراحی، بیشتر افرادی که برای رسیدن به فرم ایده آل نیاز به کم کردن چربی دارند از روش های مدرن با استفاده از دستگاه استفاده می کنند. برای آشنایی با انواع روش های لاغری می توانید به مرکز رژیمینو مراجعه کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *