پشیمانی بعد از عمل اسلیو معده

پشیمانی بعد از عمل اسلیو معده

یکی از مشکلات عمده در خصوص سلامتی و اندام زیبا ، چاقی می باشد که  افراد برای رفع آن اقدامات و برنامه هایی را سیستم زندگی خود اعمال می کند که نتیجه ی آن گاهی مثبت است و گاهی بر خلاف آن مشکل ساز می باشد. رژیم های سخت و ورزش های سنگین بدون در نظر گرفتن شرایط بدن می تواند عوارض و مشکلاتی را بوجود بیاورد، حتی اگر مشکلی هم از این طریق ایجاد نشود زمانبری در این روش ها ازآستانه ی فرد خارج می باشد از این رو به شیوه های جراحی رو می آوردند. یکی از اقداماتی که در اینباره افراد برای رفع چاقی خود انجام می دهند انجام عمل های جراحی لاغری می باشد که  که بسیار ریسک پذیر می باشد از جمله این عمل های لاغری میتوان به اسلیو معده اصفهان یا همان کوچک نمودن معده اشاره نمود. این عمل شرایط مخصوص بخود را دارد. اگرچه این عمل سبب می شود فرد، کاهش وزن و لاغری ثابتی را تحت مراقبت های لازم ، تجربه کند اما گاهی این عمل در بعضی افراد پشیمانی به همراه دارد و فرد پس از اسلیو معده احساس نارضایتی می کند.

رژیمینو بهترین مرکز تخصصی لاغری با ارائه ی خدمات نوین و پیشرفته در باب زیبایی اندام و لاغری به شما کمک می کند تا روش های غیر جراحی را جایگزین روش های جراحی نموده تا از بسیاری از مشکلات و نگرانی ها پیشگیری شود. در این مقاله سعی داریم تا دلایلی که سبب می شود افراد بعد از عمل جراحی اسلیو دچار پشیمانی شوند را مطرح کنیم. با ما همراه شوید.

آیا افراد بعد از اسلیو معده پشیمان می شوند؟

عمل اسلیو معده می تواند زندگی برخی از افراد را تحت تاثیر قرار بدهد یا بعبارتی بهتر است بگوییم سبب تغییر در روند عادی زندگی فرد نسبت به قبل از عمل اسلیو شود بنابراین این موضوع کمی برای این افراد ناآشناست چرا که کنار گذاشتن بسیاری از عادات غذایی برای آنها دشوار می باشد و فرد براحتی نمی تواند خود را با رژیم غذایی جدید تطبیق دهد و همین امر سبب شده تا پشیمانی بوجود بیاید، دلایلی دیگری نیز وجود دارند که زمینه ساز این حس ناخوشایند می باشند اما بطور کلی عدم دستیابی به نتیجه ی دلخواه یکی از مهمترین این دلایل می باشد. بروز عوارض ناشی از اسلیو معده می تواند فرد را از داشتن یک زندگی سالم نا امید کند و انگیزه را در فرد برای سالم زندگی کردن بگیرد و در نهایت فرد دچار یک افسردگی مقطعی شود. هزینه عمل اسلیو معده اصفهان در مقایسه با شیوه های لاغری بدون جراحی قابل مقایسه نیست و میتوان گفت چندین برابر بیشتر می باشد با این وجود اگر فرد به نتیجه ی دلخواه نرسد، از متحمل شدن این هزینه نیز بسیار رنجور و پشیمان می شود. در ادامه به دلایل پشیمانی بعد از عمل اسلیو بیشتر خواهیم پرداخت.

دلایل پشیمانی بعد از عمل اسلیو معده

همانطور که در مطلب بالا اشاره ای داشتیم  به دلایل پشیمانی بعد از عمل اسلیو معده، حال می خواهیم بصورت جزئی تر به به این دلایل بپردازیم. از جمله این دلایل عبارتند از :

1-مبتلا شدن افراد به عوارض پس از عمل

عمل اسلیو معده گرچه دارای فوایدی می باشد اما مانند سایر عمل های جراحی دارای عوارض نیز می باشد. یکی از دلایلی که سبب پشیمانی فرد از انجام اسلیو معده می شود، ابتلا به عوارض بعد از عمل می باشد که این عوارض شامل: حالت تهوع در طولانی مدت، احتمال بروز عفونت در شکم و قفسه ی سینه ، خونریزی داخلی در فرد، می باشد.

2- انتخاب اشتباه روش عمل

انتخاب روش نامناسب و اشتباه از دیگر دلایل پشیمانی بعد از این جراحی می باشد. روش های مختلف عمل جراحی برای رفع چاقی وجود دارد  که فرد باید با مشورت و صلاحدید پزشک بر اساس شرایط بدنی خود اقدام نماید و گزینه ی مناسب و بهترین را برای درمان خود انتخاب نماید که در غیر اینصورت آنچه که انتظار می رفت حاصل نمی کند در نتیجه پشیمان می شود.

3-انتخاب اشتباه جراح

عمل های جراحی بدلیل شکافتن و یا باز نمودن بدن بسیار حساس می باشند بنابراین باید برای انجام هر عمل جراحی در بدن، تمامی جوانب را در نظر گرفت و بهترین جراح متخصص در آن خصوص را انتخاب نمود. برای عمل اسلیو معده باید به متخصص لاپاراسکوپی پیشرفته مراجعه شود و توسط این متخصص انجام شود، انتخاب یک جراح اشتباه می تواند خسارات جبران ناپذیری را به بار بیاورد که این نیز سبب پشیمانی بعد از اسلیو معده می شود.

4-پرخوری و اضافه وزن بعد از عمل اسلیو

یکی از دلایل اصلی پشیمانی بعد از عمل اسلیو، گاسترکتومی می باشد بدین معنا که افراد بعد از این عمل دیگر نمی توانند پرخوری کنند چرا که ریزه خواری باعث می شود بعد از عمل اسلیو، اضافه وزن و افزایش وزن پیدا کنند.

5- افرادی که گزینه ی مناسب این اسلیو معده نمی باشند

بطور کلی عدم رعایت رژیم غذایی مناسب و سالم سبب چاقی فرد می شود اما این افراد بخاطر اینکه به این دلیل چاق شده اند ام بی آی بالایی ندارند و گزینه ی مناسب برای انجام اسلیو معده نیستند چرا که عادات غذایی این افراد به مواد غذایی ناسالم  و فرآوری شده همچنین مواد قندی، تمایل فرد را پس از انجام این عمل کم نمی کند و از آنجایی که پس از این عمل معده کوچک شده و حجم کمتری دارد، پرخوری امکان پذیر نمی باشد بنابراین فرد نمی تواند این عمل را انجام دهد و باید سبک غذای خود را تغییر دهد.

6-افراد دچار اختلالات روحی

افرادی که دارای روحیه ی وسواس گونه می باشند و پس از هر کاری دچار پشیمانی و تردید می شوند برای انجام این عمل مناسب نمی باشند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *