چه نواحی در بدن با کویتیشن لاغر می شوند؟

چه نواحی در بدن با کویتیشن لاغر می شوند؟

چه نواحی در بدن با کویتیشن لاغر می شوند؟

کلینیک رژیمینو مرکز لاغری اصفهان با در اختیار داشتن مجموعه ای از بهترین دستگاه های لاغری چربی ها را با ساده ترین روش از بین می برد. پزشکان و کارکنان متخصص در این مجموعه با توجه به تراکم بافت چربی در افراد مختلف بهترین شیوه برای رسیدن به تناسب اندام دلخواه را پیشنهاد می کنند. استفاده از روش کویتیشن از راهکارهایی است که باعث کاهش سریع چربی ها به خصوص در کمر و ران ها می شود. به این روش کویتاسیون اولتراسوند نیز می گویند که به دلیل غیر تهاجمی بودن و نتیجه دهی سریع مورد استقبال قرار گرفته است. این دستگاه با شکستن چربی ها بدون آسیب رساندن به بافت اصلی آن ها را جدا کرده و با دفع از بدن چربی ها به سادگی خارج می شوند.

تاثیر کویتیشن بر لاغری اندام ها

استفاده از روش کویتیشن برای لاغری بخش هایی از بدن که باعث ایجاد فرم دهی می شود باعث جواب گرفتن سریع تر و رسیدن به فرم دلخواه می شود. تجربه و مطالعات نشان می دهد مناطق موسوم به فیبروتیک که شامل بخش های پشت و سینه می شود به دستگاه کویتیشن واکنش بیشتری نشان می دهد. برای قسمت هایی از بدن که دارای چربی موضعی هستند نیز این دستگاه تاثیر زیادی دارد. شکم، پهلو، بازوها و ران بهترین جواب دهی را با استفاده از این دستگاه دارند و به فرم ایده آل می رسند. به دلیل عملکرد این دستگاه برای از بین بردن چربی ها در بدن از این دستگاه برای قسمت های استخوانی مانند گردن و سر استفاده نمی شود زیرا کاربردی برای این قسمت ها ندارد. رژیمینو بهترین کلینیک لاغری اصفهان با توجه به در نظر گرفتن روش های سریع لاغری برای مراجعان خود از بهترین برند دستگاه کویتیشن اصفهان استفاده می کند.

لاغری موضعی با کویتیشن

خدمات کلینیک لاغری رژیمینو برای تجزیه ی سلول های چربی، کم کردن چربی های موضعی و سلولیت، روش های جدید مانند استفاده از دستگاه های مدرنی مانند کویتیشن را که با تکنولوژی روز دنیا برای سریع تر کردن روش های لاغری طراحی شده اند، مورد استفاده قرار داده است. ارتعاشات اولتراسونیک توسط این دستگاه چربی های موضعی را به شکل مایعی تجزیه کرده و باعث جدا شدن آن ها از بافت می شود. انتقال سلول های چربی از کبد به کلیه های و دفع از طریق ادرار به سادگی انجام می شود. به دلیل آسان بودن این روش و حذف سریع چربی ها ممکن است افراد بعد از انجام آن برای استفاده از کالری زیاد وسوسه شوند به همین دلیل پزشکان برای جلوگیری از بازگشت چربی ها اغلب رژیم مناسبی را در نظر می گیرند. به دلیل پایین بودن امواج اولتراسونیک این روش ضرری برای بافت های اصلی ایجاد نمی کند. با استفاده از این روش فقط امواج به اعماق لایه های پوست نفوذ کرده و با ایجاد لرزش در آن ها بدون تخریب سلول های اصلی چربی ها را جدا می کند. این روش کاهش سایز باعث از دست رفتن وزن بدن و ایجاد مشکلاتی از قبیل کمبود ویتامین نمی شود.

کاربردهای کویتیشن

برای لاغر شدن نواحی اصلی در بدن که تاثیر زیادی در ایجاد فرم مناسب دارند استفاده از کویتیشن روش کاربردی به نظر می رسد. استفاده از این روش برای بخش هایی مانند شکم، پلو، ران ها و دیگر اعضا علاوه بر تاثیر بر کاهش چربی ها باعث ایجاد تغییرات مثبتی بر پوست نیز می شود. در استفاده از دستگاه کویتیشن علاوه بر درمان چربی های موضعی، سلولیت های موجود در سطح پوست نیز درمان می شود. برای لاغری بخش های حساس بدن که دارای سلول های خونی است مانند سینه این روش باید با احتیاط بیشتری انجام شود. در این روش علاوه بر صاف کردن سطح پوست، هدف قرار دادن سلولیت هایی که به آسانی رفع نمی شوند و تصحیح فرم بدن نیز انجام پذیر است. بعد از چند جلسه استفاده از این دستگاه علاوه بر بهبود بافت پوست، ناحیه ی چربی در بافت از بین می رود.

فواید لاغری با کویتیشن

لاغری و ایجاد فرم دلخواه با استفاده از دستگاه کویتیشن به دلیل عدم تخریب بافت بدن و رسیدن به سایز دلخواه باعث شده است این روش جایگزین روش های تهاجمی مانند عمل های جراحی برای رسیدن به اندام دلخواه شود. به دلیل ناکارآمدی رژیم صرف در لاغری اعضای مورد نظر، استفاده ی همزمان از این دستگاه می تواند منجر به رفع مشکلاتی از قبیل ناهماهنگی در اعضای بدن بعد از رژیم غذایی شود. دردی را که با استفاده از روش هایی مانند عمل معده تجربه می شود در روش کاربردی لاغری با دستگاه کویتیشن تجربه نمی شود. این دستگاه با ایجاد یک درد خفیف در پوست با حمله به چربی ها آن ها را از بافت جدا می کند. به دلیل گزارش نشدن خطرات احتمالی با استفاده از این روش استقبال از آن به دلیل بی خطر بودن نیز بیشتر شده است. برای هر جلسه ی درمانی بین 30 تا 75 دقیقه زمان نیاز است تا بتوان با گذراندن جلسات لازم به میزان فرم دلخواه در قسمت های مورد نظر رسید. نتیجه ی استفاده از این روش بین 6 الی 12 جلسه در بدن قابل مشاهده است.

به دلیل نیاز به تغذیه ی سالم و ورزش سبک این روش می تواند منجر به بهبود روش های زندگی شود و فرد را برای بهتر شدن شرایط بدنی آماده کند. اثر بخشی این روش و دلایلی مانند عدم استفاده از بیهوشی، ایجاد عوارض حداقلی، عدم ایجاد جای زخم و ماندگاری نتایج درمان برای مدت طولانی باعث شده است افرادی که تصمیم به درمان موضعی دارند از آن استفاده کنند.

نتیجه گیری

کلینیک رژیمینو با توجه به نیاز مراجعان خود برای استفاده از خدمات برتر و مشورت با تکنسین ها و پزشکان بهترین مرکز لاغری در اصفهان را تاسیس کرده است. این مرکز با استفاده از دستگاه کویتیشن و دیگر دستگاه های مدرن سریع ترین روش های لاغری و رفع سلولیت در اصفهان را به کار بسته است. برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *